“Meerdere keren heerlijk gegeten!”
Beoordeling van Selamat Makan

Selamat Makan
Reserveren met
Selamat Makan is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 7 van 679 Restaurants in Utrecht
Beschrijving: Indonesisch Restaurant Selamat Makan serveert u traditionele gerechten uit de Gordel van Smaragd in een interieur dat gevuld is met elementen uit de cultuur van Indonesië.
11 maart 2018 beoordeeld

We zijn al vaker bij Selamat Makan geweest en tot nu toe altijd met veel plezier. De kwaliteit van het eten is erg goed en ook constant van kwaliteit. De bediening is vriendelijk en de sfeer is leuk. De vegetarische rijsttafel die ik altijd neem bestaat uit veel lekkere gerechtjes met groenten, ei en tahu/tempeh.

11 maart 2018 beoordeeld

hier eten is een feestje op zich. Vriendelijke mensen, goede ontvangst , goede sfeer en prima rijsttafels. Komen hier wel vaker.

5 maart 2018 beoordeeld

Met 4 personen de grote rijsttafel genomen, de hele tafel vol met heerlijke gerechtjes! De bediening is snel en neemt de tijd om een heerlijk sausje bij de sate Gambing te maken aan tafel. We komen hier graag, en gaan er zeker nog jaren naar toe.

4 maart 2018 beoordeeld

Een fantastisch restaurant, fantastische bediening. We komen er al jaren en binnenkort gaan we daar weer lekker eten.
Heerlijk.Kijk er nu al naar uit.

4 maart 2018 beoordeeld

Je waant je echt eventjes in de Gordel van Smaragd - top plek, leuke bediening en geweldig kruidig eten!

Reizigers die Selamat Makan bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Selamat Makan geweest? Deel je ervaringen!