“Meerdere keren heerlijk gegeten!”

Selamat Makan Indonesisch Restaurant
Reserveren met
Selamat Makan Indonesisch Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 11 van 751 Restaurants in Utrecht
Beschrijving: Indonesisch Restaurant Selamat Makan serveert u traditionele gerechten uit de Gordel van Smaragd in een interieur dat gevuld is met elementen uit de cultuur van Indonesië. Om te weten te komen welke gerechten wij serveren, kunt u onze menukaart online raadplegen. Omdat we gevestigd zijn in de binnenstad van Utrecht, kunt u een middagje gezellig winkelen in de stad uitstekend afsluiten met een diner in ons restaurant. Zie voor een routebeschrijving de pagina met contactgegevens. Tevens kunt u bij ons terecht voor uw zakelijke diners, feestjes en met gezelschappen van 8 tot 20 personen of meer. Ons restaurant is voorzien van airconditioning, zodat het op warme dagen ook heerlijk toeven is in het restaurant
11 maart 2018 beoordeeld

We zijn al vaker bij Selamat Makan geweest en tot nu toe altijd met veel plezier. De kwaliteit van het eten is erg goed en ook constant van kwaliteit. De bediening is vriendelijk en de sfeer is leuk. De vegetarische rijsttafel die ik altijd neem bestaat uit veel lekkere gerechtjes met groenten, ei en tahu/tempeh.

11 maart 2018 beoordeeld

hier eten is een feestje op zich. Vriendelijke mensen, goede ontvangst , goede sfeer en prima rijsttafels. Komen hier wel vaker.

5 maart 2018 beoordeeld

Met 4 personen de grote rijsttafel genomen, de hele tafel vol met heerlijke gerechtjes! De bediening is snel en neemt de tijd om een heerlijk sausje bij de sate Gambing te maken aan tafel. We komen hier graag, en gaan er zeker nog jaren naar toe.

4 maart 2018 beoordeeld

Een fantastisch restaurant, fantastische bediening. We komen er al jaren en binnenkort gaan we daar weer lekker eten.
Heerlijk.Kijk er nu al naar uit.

4 maart 2018 beoordeeld

Je waant je echt eventjes in de Gordel van Smaragd - top plek, leuke bediening en geweldig kruidig eten!

Reizigers die Selamat Makan Indonesisch Restaurant bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Selamat Makan Indonesisch Restaurant geweest? Deel je ervaringen!