“Happy Valentine!”

Geclassificeerd als nr. 26 van 808 Restaurants in Utrecht
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was erg druk op deze Valentijnsdag bij Madeleine. Daardoor duurde het allemaal net iets langer, maar dat was meteen ook het enige minpuntje van de avond. Vooraf de coquilles en de Baskische bloedworst, als hoofd de ravioli met kreeft en de tonijn. Met een fijne fles chablis er bij, een glaasje rood uit de grote fles en bij het kaasplankje een glaasje perencider. Het was allemaal heerlijk!

Datum van bezoek: februari 2019

1 februari 2019 beoordeeld

Voor 100 euro pp veel meer verwacht na 10 uur al aan het opruimen en schoon maken.
Bij je nagerecht de schoonmaak middelen ruiken van de keuken zit ik niet op tewachten!
Vragen om bediend te worden dit hoort echt niet. Na een week van hard werken dit krijgen kan gewoon niet en zeker niet voor die prijs!! Ik ga hier nooit mee naar toe!

Datum van bezoek: februari 2019
Bedank 660.504
30 januari 2019 beoordeeld

Gevarieerde menukaart met gerechten als patrijs en kwartel die prima bereid op tafel komen. Goede bediening en goede sfeer. Redelijke prijs-kwaliteit verhouding al heb je wel een 3-gangen menu nodig als je trek hebt, de porties zijn niet al te groot. Uitstekende keuze voor een culinaire en aangename avond uit op een mooie plek in het oude centrum van Utrecht.

Datum van bezoek: januari 2019
15 januari 2019 beoordeeld

Hier per ongeluk terecht gekomen, maar wat een geluk.
Heerlijk geluncht met drie voorgerechten die we zouden delen, maar omdat er een verkeerd op tafel kwam ( tonijn i.p.v. de bloedworst) werden het vier gerechten. De ober gaf aan dat we de tonijn ook lekker konden opeten ( van het huis ) en dat we nog even moesten wachten op de bloedworst. Blij mee want de tonijn was echt verrukkelijk.
Elk gerecht meer dan lekker en met oog voor detail opgemaakt, een genot.
Misschien niet de meest goedkope lunch maar soms moet je jezelf kietelen en dat gaat hier prima.
Elke euro meer dan waard.
Zeer aardige bediening en een fijne sfeer.
We komen zeker een keertje terug.

Datum van bezoek: december 2018
14 januari 2019 beoordeeld

Goede ontvangst, gezellige sfeer en een kaart waar veel lekkere dingen op staan.
Bediening attent en bijzonder aardig.
Lekkere wijnen en ook goede adviezen. Zeker de moeite waard om terug te komen

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Madeleine bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Madeleine geweest? Deel je ervaringen!