“Redder van de avond”

Keukens: Café, Eetcafé
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Buiten zitten
31 mei 2018 beoordeeld

Hongerig en hoopvol struinde ik de Utrechtse straten af, echter heb ik al meerdere teleurstellingen meegemaakt deze avond. Veel cafe's waren al dicht of gingen binnen tien minuten sluiten. De paar cafeetjes die nog open waren, serveerden geen snacks of 'fingerfood'. Zelfs de broodjeszaken waren nergens te bekennen. Als toerist-zijnde, was ik verdwaald en compleet verloren.

En toen kwam 't Neutje. Dit cafe verwelkomde ons met open armen. Het gezellige terras ging net sluiten, maar binnen ging de bar gewoon door. Onze wensen werden vervuld en we hebben nog overheerlijke tosti's en nacho's kunnen eten! Precies wat we nodig hadden.

't Neutje is een aanrader, of je nou in de vroege of late uurtjes komt borrelen.

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Incapabel en onbeleefd personeel. Je kunt niet fouten maken en klanten behandelen alsof het hun schuld is. Zeker als klanten meer moeten betalen door jouw stomme fouten.

18 februari 2018 beoordeeld

Een heerlijk cafe op het neude vindt ik het zelfs het beste cafe waar je goed geholpen wordt met een uitstekende selectie van bieren en dranken

2 juli 2017 beoordeeld

Bediening is aan de arrogante kant. Verder is het er gewoon gezellig, de kaart is niet bijzonder. Wat hapjes, tostis en broodjes.

11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige kroeg ik Utrecht tot laat open! Lange rechte pijpenla maar prima sfeer en terras buiten. Muziek ook prima, toiletten goed.

Reizigers die Cafe 't Neutje bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Cafe 't Neutje geweest? Deel je ervaringen!