“Mochten niet naar de WC, voor paal gezet en weggestuurd”
Beoordeling van Restaurant Juliana

Geclassificeerd als nr. 558 van 830 Restaurants in Utrecht
Keukens: Aziatisch
20 mei 2019 beoordeeld

Belachelijk!! ***GA HIER NOOIT HEEN***

Allereerst ik schrijf nooit een recensie, puur omdat ik vind dat als je wilt klagen dat je echt wat te klagen hebt...

Gereserveerd via social deal. Ik stond nog even te roken maar mijn partner moest heel nodig plassen dus ging alvast naar binnen. Hij vroeg netjes aan de restaurantmanager die hem ontving dat hij gereserveerd had en of hij vast gebruik mocht maken van het toilet. Het antwoord was nee moet je eerst gaan zitten en anders ga je maar buiten plassen. Mijn partner komt stom verbaasd naar buiten. Ik ben met hem nogmaals verhaal gaan halen. Vervolgens gaat die man helemaal uit zijn dak waar allerlei etentje mensen in het restaurant van mee konden genieten. Wij moesten eerst maar gaan zitten, anders maar lekker tegen een boom aan zei hij. Ik twijfelde zelfs of hij ons wel goed begreep maar na 15 maal gezegd te hebben gereserveerd te hebben en zelfs de coupons van social deal getoond te hebben begreep hij het nog niet en zei hij: dag dag geld. Zelfs de mensen die zaten te eten bevestigden ons verhaal. De mensen die dichtbij zaten hebben we ons excuus gemaakt en we zijn vertrokken. Wat een vreselijke tent!!!

Prinses Juliana zou zich omdraaien in haar graf als ze wist dat dit restaurant naar haar vernoemd is!

Datum van bezoek: mei 2019

21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aparte bediening. Ik wilde graag plaatsnemen op het terras voor een drankje en mogelijk wat te eten daarna, en bij het vragen of dat mogelijk was vroeg ik ook meteen even of ik naar de wc mocht. Hierop kreeg ik als antwoord dat de wc alleen voor klanten van het restaurant was, maar ik ga er toch vanuit dat als ik op het terras zit dat ik dan een klant ben. Toen ik om uitleg hierover vroeg gaf de bediening aan dat het terras gesloten was, terwijl er vier volle tafels bezet waren op het terras. Beetje apart verhaal en heb hier dus jammer genoeg niet als klant mogen zitten

Datum van bezoek: april 2019
3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier al jaren! Nadat het eind 2017 is overgegaan naar de nieuwe eigenaar wordt het steeds minder. Ik kan het niet laten toch wat te schrijven. Wij halen bijna wekelijks sashimi. Maar de porties worden steeds kleiner, terwijl wij een goede vaste klant zijn. Wees daar zuinig op!!!

3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 10 personen Teppanyaki gegeten, de menu’s werden naar wens aangepast. Verse ingrediënten, smaakvol en overvloedig. Vakkundige kok aan de plaat. Prima toiletten en goede parkeergelegenheid, een aanrader!

2 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gereserveerd om met de familie aan de bakplaat te eten...daarna pas de reviews gelezen en best wel geschrokken......toch maar op hoop van zegen gegaan...
Resultaat: super gezellig, leuk personeel, top en overmaats gegeten... vers, lekker en heel smaakvol....

Kom zeker terug

Reizigers die Restaurant Juliana bekeken, bekeken ook

De Meern, Utrecht Province

In Restaurant Juliana geweest? Deel je ervaringen!