“Kwaliteit goed, service kan beter ”
Beoordeling van Restaurant Juliana

OF
Geclassificeerd als nr. 442 van 817 Restaurants in Utrecht
Keukens: Aziatisch
16 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met collega's sushi gegeten via groupon. Sushi was prima, porties groot genoeg (3 per ronde, max. 5 rondjes). Maar is wel dooreten als je alles in de 2u wil doen. Wordt erg de nadruk gelegd op alle regels, komt de service niet ten goede. Als het rustig is, wordt er om de 5 min. gevraagd of je drinken wil (apart betalen), bij meer tafels bezet komt er niemand meer.

Datum van bezoek: november 2018

7 november 2018 beoordeeld

Ik heb er gewoon geen woorden voor: zulke slechte bediening en ongemanierd gedrag jegens klanten. Dat deze toko nog niet failliet is! Bij binnenkomst werd er al moeilijk gedaan, terwijl we netjes hadden gereserveerd en een printje van de Groupon voucher bij ons hadden. Als je iets vroeg aan de bediening werd je glashard genegeerd. Je moest maar kijken hoe je de kaart, om je gerechten te bestellen, terug kreeg. Sommige gerechten die je had besteld kreeg je gewoonweg niet, en als je erom vroeg kreeg je een zucht en een blik toegeworpen. We hadden twee uur de tijd, maar gezien we de bestelkaart meermaals niet terugkregen, en vrij lang op de bestelde gerechten moesten wachten is dit tijdsbestek erg kort. Al met al geen aanrader, ook niet tegen gereduceerd tarief!

Datum van bezoek: november 2018
25 september 2018 beoordeeld

Vandaag met twee personen gegeten in dit restaurant via een Groupon actie. Blijkbaar was de Groupon actie onbeperkt eten voor twee uur lang. Ik ben mee uit eten genomen en was niet op de hoogte van deze actie. Bij het inchecken is dit ons niet verteld. In mijn ogen een gebrek aan communicatie. Eenmaal gearriveerd aan tafel is ons alleen gezegd dat we ons aan de regels moesten houden. De regels betroffen de regels die op de kaart stonden en die, achteraf gezien, worden gehanteerd bij mensen die "gewoon" via het restaurant hebben gereserveerd en onbeperkt kunnen eten.

De service was de avond uitstekend en daar hadden we niks over te klagen. Drinken werd snel geserveerd. Op het eten moesten we wat langer wachten en er werden gerechten vergeten. Kan gebeuren, maar naast ons waren er slechts vier andere tafels bezet.

Na een bezoek aan het toilet kwam ik terug en werd mijn partner verteld dat hij nog binnen de twee uur had besteld, maar dat mijn bestelling op het randje van de twee uur was en dat ik acuut moest bestellen. Ik vroeg de ober of ik een minuut de tijd mocht gebruiken om de menukaart te bekijken om te bepalen wat ik voor de laatste ronde wilde bestellen. Dit was akkoord gaf hij aan en zo gezegd was hij binnen een minuut weer terug om onze bestelling aan te nemen. Hij nam onze bestelkaart op en binnen een minuut verscheen hij weer aan onze tafel om ons te melden dat onze bestelling buiten de gestelde tijd was. Erg bijzonder, want een paar minuten daarvoor gaf hij aan dat we nog mochten bestellen.

Helaas kwamen we niet uit dit gesprek, dus heb ik gesommeerd om de manager te laten komen. De manager hoorde nadien ons verhaal aan en gaf aan dat we nog een uur bij konden reserveren voor 12,50pp, terwijl wij nog niet eens aan ons toetje waren begonnen en dat deze ronde wilde bestellen.

Ik heb een andere optiek wat betreft gastvrijheid en klantvriendelijkheid.

12,50 voor een bolletje ijs ging ons te ver, maar wat ons vooral te ver ging was deze vorm van handelen. Er was met geen haarspeld tussen te komen, terwijl ons letterlijk is verteld dat een van de twee personen nog binnen de gestelde tijd is gebleven. Dan vooral niet te vergeten dat wij niet zijn gewezen op de "afgesproken twee uur".

Een heel bitter einde voor ons, terwijl we hem graag zoet wilden afsluiten.....

Datum van bezoek: september 2018
4 augustus 2018 beoordeeld

BIZAR! Hoe hier met klanten wordt omgegaan!!!

Via Groupon een deal aangeschaft door de jongste familieleden, deze wilden de familie verassen en heeft iedereen bij elkaar geroepen vanuit andere steden. Leuk!

Reservering was telefonisch gemaakt met een slecht Nederlands sprekende oude man, erg lief en aardig gesprek, hij gaf nog aan; print de bon uit anders kunnen wij hem niet scannen en moet u volle bak betalen!
Fijn, duidelijke communicatie!

Op de dag zelf, nadat er na 10 minuten wachten iemand ons komt ontvangen, wordt er weer in slechte beheersing van taal uitgelegd dat wij geen toegang kunnen krijgen tot onze tafel. De reservering had niet telefonisch gemaakt moeten worden maar via groupon!
Waarom hebben jullie niet gebeld dan????? Meneer heeft ter controle twee keer mijn nummer gevraagd...
" verkeerd nummer genoteerd" was het antwoord....

Intussen kwamen er andere gasten binnen en de situatie werd wat meer gespannen, mevrouw vertelde we via de site moesten reserveren ( Van groupon) anders kregen zij geen geld, en dat kon pas vanaf september, dus we moesten maar in september terug komen.
Wij gaven nog met alle sympathie voorrang aan de groep nieuwe gasten, zodat zij niets van onze commotie mee hoefden te krijgen... dat stelde ze natuurlijk erg op prijs en plots deed ze erg aardig en liep ze met de andere klanten weg met een glimlach op haar gezicht...

Weer 10 minuten later: komt er een kereltje van 1,65 met een mooi getatoeëerde sleeve op zijn onderarm aanlopen alsof hij het wandelpasje van een slechte streetboss heeft overgenomen. Intimiderend komt hij op ons af en roept gelijk met een boos gezicht naar mijn man dat hij mijn man gesproken heeft?! pardon?! Hoe kan hij hem gesproken hebben als er een verkeerd nummer is genoteerd?

Meneer wist amper iets van de situatie af en komt zomaar een familie aanvallen met kinderen en babies erbij. BIZAR! Alleen al de de fysieke afstand hoe die hij hield naar mijn partner toe.
Nog voordat het verhaal verteld kon worden werd zijn stem weer verheft!
Ik heb op een rustige manier uit proberen te leggen wat de situatie is, of er een compromis mogelijk is voor het misverstand dat er niet via de website groupon gereserveerd is en tegelijk het misverstand betreft het feit dat het nummer verkeerd is genoteerd... We waren er toch met zn allen en ht zou zonde zijn als iedereen er voor niets was...
Nee, luisteren wilde hij niet!
Meneer begon spontaan te schreeuwen dat we hem niet moesten uitschelden! Enfin!

Nooit meer dit restaurant, want tevens halfleeg was en ons niet binnen kon laten tenzij we volle bak wilden betalen! Belachelijk hoe er met klanten omgegaan wordt, en bizar hoe onvriendelijk het personeel kan zijn! NO SERVICE!

Bah bah bah!

Datum van bezoek: augustus 2018
14 juli 2018 beoordeeld

Ongelofelijk. De eerste ronde ging nog ok, 2x sushi vergeten, maar kan gebeuren. Duurde erg lang voor het uiteindelijk kwam. Tweede ronde, ook een sushi vergeten, ook hier duurde het wachten weer lang. Derde ronde...weer een sushi vergeten. Toen we aangaven weg te willen en voorstelden om drie rondes te betalen + de drankjes (op zich een goed voorstel lijkt mij, gezien alle drie de rondes slechte service en lang wachten) kon dit niet. Toen we (al 2x) aangaven dat we (vanwege de belabberde service) sowieso weg wilden en dan maar de volle prijs zouden betalen, begon de medewerkster tot overmaat ons ook nog eens tegen elkaar uit te spelen "mevrouw, wat vindt u er nou van...". Ik schrijf normaal niet zomaar een recensie als iets mij tegenvalt, maar ik vind dit echt zo ongehoord! Tijdens het gesprek werd ik verschillende keren in de reden gevallen en werd mij tot twee keer toe verteld dat ik niet boos moest zijn (terwijl ik hooguit licht geirriteerd reageerde op het feit dat ik werd onderbroken. We hebben dus afgerekend en zijn ergens anders gaan eten. Wij gaan er niet meer naar toe, wat een aanfluiting!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Restaurant Juliana bekeken, bekeken ook

De Meern, Utrecht Province

In Restaurant Juliana geweest? Deel je ervaringen!