“Een bord spellen paradijs voor de echte liefhebber.”
Beoordeling van Subcultures - Spellenwinkel

Subcultures - Spellenwinkel
Geclassificeerd als nr. 1 van 22 Shoppen in Utrecht
Attractiegegevens
Groningen, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Een bord spellen paradijs voor de echte liefhebber.”
Beoordeeld op 5 maart 2016

Het aanbod is werkelijk gigantisch! Daarbij bedoel ik niet alleen het aantal en de verscheidenheid aan spellen, maar ook het 'exotische' karakter van enkele spellen.
Bij veel van mijn reguliere spellen zaken krijg ik vaak 'hebben we niet' als ik weer eens op zoek ben naar een nieuw excentriek bord spel, maar hier heb ik ze volgens mij allemaal op de schappen zien staan.

Daarbij was de eigenaar ook een echte kenner en kon hij prima adviseren.

Kortom, a must visit for all board game geeks!!!

Bezocht Maart, 2016

Niveau 5 bijdrager
85 beoordelingen
23 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 23 nuttige stemmen
“Uitgebreid aanbod aan degelijke prijs”
Beoordeeld op 24 november 2015

Ik viel achterover van het aanbod spellen in deze winkel! Van buitenaf ziet het er vrij klein uit maar het aanbod is overweldigend. Dat komt natuurlijk mede doordat het soms wat kris-kras door elkaar gestapeld staat maar het zoeken is net deel van de charme. Bovendien kun je hulp vragen aan de vriendelijke uitbater. Heel wat spellen die in België niet te vinden zijn (Sheriff of Nottingham, Steampunk Rally) liggen hier gewoon op het schap. En de prijzen zijn zeker niet hoger dan elders. Grote aanrader voor fans van de betere gezelschapsspellen!

Bezocht November, 2015

Reizigers die Subcultures - Spellenwinkel bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Subcultures - Spellenwinkel geweest? Deel je ervaringen!