“Eten zeer goed”

Vandaag
20:00
Geclassificeerd als nr. 161 van 839 Restaurants in Utrecht
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Lekker en betaalbaar eten in het centrum van Utrecht. Dat kan bij ons mede door de Sam Sam formule; het eten van halve gerechtjes voor halve prijzen. Zo bieden wij iedereen de mogelijkheid om meerdere gerechtjes van de kaart te proeven.
17 juli 2018 beoordeeld

Sam-sam concept is hartstikke leuk. Daardoor veel smaken. Mooi opgemaakte gerechten, ruime keuze op de kaart. Prijzen zeer redelijk. Personeel vriendelijk, maar kan attenter en sneller.

Datum van bezoek: juli 2018

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden via social deal gereserveerd. Het eten was heel lekker! We mochten kiezen of we de gewone driegangen a la carte gingen nemen of de SamSam formule (twee kleine schotels a la carte per gang). We hadden de samsam gekozen omdat we meerdere gerechten wilden uitproberen. Het voorgerecht met scampi en couscous was superlekker! Ook de carpaccio was goed. Als hoofdgerecht hadden we kabeljauw en steak. De kabeljauw was heel sappig en lekker. De steak op zich was ook lekker maar de saus die erbij zat was echt niets voor ons. Mensen die Roquefort saus lusten zouden het waarschijnlijk wel lekker vinden. Dit was het enige minpuntje voor ons. Ook het dessert was lekker. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018
1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine 2 persoons tafels. Goed eten in redelijk tempo op een oergezellige lokatie in centrum Utrecht. Het aardige jonge personeel vroeg me net iets te vaak of we nog iets wilden drinken.aatdig is dat je van alles 2 halve porties kunt bestellen.

26 april 2018 beoordeeld

Het leuke van dit restaurant is dat je op basis van de sam-sam formule kunt eten: twee (halve) voorgerechten en twee (halve) hoofdgerechten. De prijs voor een dergelijk menu is goed te noemen.
We waren met 5 personen en eigenlijk alles wat we daar gegeten hebben leek op de kaart veel belovender dan het in werklijkheid was. De carpaccio was vrij standaard, de gamba's ook. Het hoofdgerecht met Tournedos vroeg om een scherp mes; het brok vlees was eigenlijk te dik.
De desserts daarentegen waren weer geweldig.
Op zich is het een leuk restaurant, maar ook hier is het geluidsniveau niet prettig. Het blijkt voor veel restaurants toch moeilijk om iets aan de akoestiek te doen. Ik kon de mensen aan de tafel achter mij beter verstaan dan mijn tafelgenoten.

11 april 2018 beoordeeld

Wij aten hier via de social deal. De prijs van een driegangenmenu zou 32 euro zijn, maar dat klopt niet: die is 27,25 euro, incl. het brood met de aioli. Waarom kost het mensen toch zo veel moeite om hierin eerlijk te zijn?
Het sam-samconcept is leuk: zo proef je veel verschillende gerechten. Het eten was zeer smaakvol, en het dessert 'van alles wat' (voor 2 personen) is super. De hoeveelheden zijn soms echter wel minimaal (m.u.v. het dessert). Wij zijn kleine eters en hadden maar net genoeg. We hebben zelf om het brood moeten vragen; door alle drukte was men dat vergeten. Ten slotte is het restaurant nogal gehorig, misschien door de gladde wanden? Al met al een 'gemengde' ervaring.

Reizigers die Van Buuren Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Van Buuren Utrecht geweest? Deel je ervaringen!