“Geen aanrader”

El Borne
Geclassificeerd als nr. 661 van 857 Restaurants in Utrecht
Keukens: Spaans
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Reservering was niet bekend....... Met 4 personen het menu de luxe genomen. Gemengde voorgerechten waren lekker. Het hoofdgerecht was ook een mix van vis en vlees. Goed maar niet speciaal.

Datum van bezoek: september 2019

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligging aan de gracht is top!
Alleen heel ongeduldige, engels-sprekende bediening die continu dingen vergat en ook niet erg vriendelijk was
Eten prima, alleen de gehaktballetjes in pittige tomatensaus waren gortdroog.
Daarnaast waren ze erg zuinig met het brood.
Water voor €4,50 per halve liter is te duur.
Het was te duur voor de geboden kwaliteit/kwantiteit.

11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onvriendelijke bediening, erg kleine tapas voor 6/7 euro per stuk.Weinig smaak, leek wel eten uit de gaarkeuken. Zelfs de aardappeltjes waren niet lekker. Ook zaten we in de riool lucht. Nooit meer voor ons!!!

6 augustus 2019 beoordeeld

Vreselijk onaardige bediening. Zeer prijzige kaart en kwalitatief slechte tapas. Veel gefrituurd en zeer minimale porties. Borrelplankje kost €7,50...denk aan drie blokjes kaas, een bakje olijven en zeer vette parmaham met daar onder een uitgedroogd augurkje, drie stukjes brood en een gefrituurde dadel gerold in ham...‍ ohja ik mis het bolletje gefrituurde geitenkaas....

Datum van bezoek: juli 2019
6 augustus 2019 beoordeeld

Onaardig personeel, duur en de wc stonken ongelooflijk. Wij komen hier niet terug en raden jullie aan om dat ook niet te doen.

Reizigers die El Borne bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In El Borne geweest? Deel je ervaringen!