“Het begin was goed”

La Cubanita Utrecht
Geclassificeerd als nr. 274 van 766 Restaurants in Utrecht
Keukens: Cubaans
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische avond heerlijk terras. Vriendelijke obers en prima eten. Sla de inktvisringen en spareribs over. Deze had ik aan het eind en hebben mijn smaak van de voorafgaande lekkernijen verprutst.

Datum van bezoek: juni 2018

6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Te druk en te warm binnen. Sommige gerechtjes kunnen wat betreft kwaliteit beter. Beenham; zijn gewoon plakken vleeswaren met wat honing mosterd saus. Vleeswaren gerechtjes kunnen beter. Carpaccio was wel goed. Verder OK gegeten.

Datum van bezoek: april 2018
23 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goede tapasbar, waar je tegen een prima prijs; €17.50,- per persoon, onbeperkt kunt eten. Ruime keuze in tapas en een goede en snelle bediening. Wij vonden het wel ontzettend warm, tegen het onaangename aan.

14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder enige verwachting voor het eerst tapas gegeten. Verrast door de goede kwaliteit van het eten, de ruime keuze, de gezellige sfeer en de vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!!

13 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

All you can eat houden wij normaal niet van. Maar we wilden het hier wel eens proberen. Viel niet tegen. Van te voren reserveren is aanbevolen. Het zijn allemaal kleine gerechten. Je krijgt wat er staat. Mijn vriend vond alleen het stokbrood met biefstuk te taai. Het was ook flinterdun. En de garnalen in knoflookolie weinig smaak hebben. Ik zou geen brood vooraf nemen want dat is best wel veel. Als je een gerecht niet op eet moet je extra betalen. Het is een groot restaurant. Je kunt er met groepen eten. De bediening was prima. Er is alleen maar 1 toilet voor de heren en 1 voor de dames dus ga op tijd. Het ligt in een winkelstraat met de betere winkels. In de zomer zijn er een paar tafels buiten.

Reizigers die La Cubanita Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In La Cubanita Utrecht geweest? Deel je ervaringen!