“Uitgekiende gerechten met heerlijke bijpassende wijnen”
Beoordeling van Brass

Brass
Reserveren met
Brass is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 47 van 776 Restaurants in Utrecht
Keukens: Hedendaags
19 oktober 2016 beoordeeld

We hadden als cadeau een 4-gangen menu met wijnarrangement gehad en lieten ons verrassen door de kok. Het was in 1 woord geweldig, Mooi opgemaakte gerechten van verse, smaakvolle producten, goed klaargemaakt en goed op smaak, heel subtiel. De wijnen pasten perfect hierbij, er zaten echte pareltjes bij. Daarbij was de bediening uitstekend en de sfeer perfect. Zelden zo lekker gegeten. Kortom, een echte aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2016
    • Sfeer

19 augustus 2016 beoordeeld

Verrassingmenu gekozen en dat was geweldig. Goede prijs/kwaliteit verhouding en de sommelier vertelt enthousiast en leuk over de goede wijnen. We wisten niet dat Utrecht nog zulke gezellige en goede restaurants had..

Datum van bezoek: juli 2016
25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een aperatief bij Hofman gezellig aangeschoven bij Brass; ruime tafel met 6 personen, lekker verwend door een 4-gangen verassingsmenu met bijpassend wijnarrangement; heerlijke mediterane wijnen gedronken met bevlogen uitleg van de eigenaar. Erg vriendelijke en attente bediening; we hebben 3 uur heerlijk getafeld in goed gezelschap op een unieke plek in de binnenstad.

Datum van bezoek: juni 2016
23 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met gevoel voor stijl en sfeer ingericht prachtig oud pand op fraaie locatie midden in de stad.
Vooraf een lekker aperitief aan de separate bar en vervolgens aan tafel voor een mooi, goed bedacht en heerlijk diner.
Je merkt dat men veel aandacht besteed aan de keuze van wijn. We hebben een aantal verrassende prachtige wijnen gedronken op aanraden van het personeel .. en allemaal heel redelijk betaalbaar. Ook over de olijfolie was nagedacht. Het stukje brood vooraf smaakte geweldig met de bijzondere Spaanse olijfolie.
De service was attent en heel vriendelijk. We hebben ons echt welkom gevoeld.
Aanrader wat ons betreft.

Datum van bezoek: juni 2016
9 juni 2016 beoordeeld

Dit restaurant heeft een fijne ambiance en het eten is goed. Het bleek geen probleem om onze groep eerder te ontvangen. Het restaurant ging eerder open om ons de gelegenheid te geven direct na onze vergadering te dineren. Top!

Datum van bezoek: april 2016

Reizigers die Brass bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Brass geweest? Deel je ervaringen!