“Fijne ambiance, goed eten”
Beoordeling van Brass

Brass
Reserveren met
Brass is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 47 van 776 Restaurants in Utrecht
Keukens: Hedendaags
9 juni 2016 beoordeeld

Dit restaurant heeft een fijne ambiance en het eten is goed. Het bleek geen probleem om onze groep eerder te ontvangen. Het restaurant ging eerder open om ons de gelegenheid te geven direct na onze vergadering te dineren. Top!

Datum van bezoek: april 2016

4 juni 2016 beoordeeld

Na eerst buiten wat te hebben gedronken hebben we binnen een heerlijk vier-gangen menu gegeten. Eten, sfeer en bediening waren super!

Datum van bezoek: juni 2016
28 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker met z'n vieren aan tafel in een gezellige ambiance. Wij hadden gekozen voor het chefs menu 3 gangen. Het is wel de bedoeling dat iedereen aan tafel dat doet en je kan aangeven wat je niet of juist wel zou willen (vis/vlees). Tip: de ronde tafels achterin de zaak zijn erg gezellig. Het eten ziet er fantastisch uit: prachtige kleuren en aan details ontbreekt het niet. De wijnen zijn prima en ook de huiswijn is van prima kwaliteit. De bediening is uiterst vriendelijk en de eigenaar (aan zijn kleding te zien was hij juist van zijn boot afgestapt) is joviaal. Het enige kritische puntje zit 'm in de kwantiteit van het eten. Met 3 gangen en de toch ruime tussenpozen tussen de verschillende gerechten is de hoeveelheid net te weinig om te spreken over voldoende gegeten te hebben. De prijzen zijn wat aan de hoge kant wat ook geldt voor de prijs-kwaliteitverhouding van de wijnen (uitgezonderd de huiswijn voor 20 eu per fles). Al met al hebben we een leuke avond gehad en komen zeker een keer terug.

Datum van bezoek: mei 2016
26 maart 2016 beoordeeld

Gezellig en goed personeel.
Keuken is perfect, de chef weet wel wat koken is.
Ga zeker nog een keer terug

Datum van bezoek: maart 2016
    • Sfeer
24 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Stijlvol restaurant op een prachtige lokatie. Attent, deskundig, sympathiek personeel en een keuken die veel aandacht besteedt aan details op je bord in kleuren en smaken. Elk gang bestaat daardoor eigenlijk uit heel veel kleine gerechtjes.
De porties zijn wat aan de kleine kant en nodigen uit tot 4 gangen.
Prima wijnselectie
Zeker een restaurant om nog een keer te bezoeken

Datum van bezoek: maart 2016

Reizigers die Brass bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Brass geweest? Deel je ervaringen!