“Pure culinaire verwennerij”

Brass
Geclassificeerd als nr. 46 van 717 Restaurants in Utrecht
Keukens: Hedendaags
21 december 2015 beoordeeld

Mijn grootvader zei het vroeger al : "alle waar is naar zijn geld". Dit geldt zeker voor een bezoek aan restaurant Brass. Wat een culinaire verwennerij, wat een goede sfeer, wat een super-avond hebben wij gehad!

We hebben gekozen voor het 5-gangen verassingsmenu, in combinatie met het wijn arrangement. De verscheidenheid aan producten die voorbij is gekomen was enorm, en het was erg leuk om steeds weer te merken dat de wijn, die bij elke gang werd geserveerd, op zichzelf een totaal andere beleving gaf wanneer zij werd gedronken bij het gerechtje. En wanneer het glas leeg was en het volgende gerecht nog niet was geserveerd, werd er gewoon nog wat bijgeschonken.

Uiteraard was de bediening erg goed. Niet opdringerig, met duidelijk veel verstand van zake. De sfeer was informeel en er was, wanneer je dat wilde, ruimte voor interactie met de tafels naast je.De inrichting was in de sfeer van de kerst : veel gouden en rode tinten, zonder dat het schreeuwerig werd.

Kortom : voor herhaling vatbaar!

20 december 2015 beoordeeld

Heerlijk gegeten en genoten van de verrassingen van elke maaltijd. De smaken en ingredienten in combinatie met de ambiance zijn helemaal top. De bediening is zeer klantvriendelijk. Al met al een top avond, bedankt!

18 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond super lekker gegeten bij Brass. De gerechten waren niet alleen heel lekker maar
ook nog eens heel bijzonder en een verrassende combinatie van ingrediënten.

5 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze , jaarlijkse , reünie etentje genoten bij BRASS . Fijn ontvangst , leuke kaart , mooie wijnen .
Toffe bediening ,lekker verrassings menu . Voor herhaling vatbaar.

24 oktober 2015 beoordeeld

Heerlijk gegeten! Verrassings menu was heel goed met uitstekend wijn arrangement.
Sfeer was gemoedelijk. Je krijgt het idee van een home cooking. Service aan tafel door eigenaresse zelf. Erg professioneel.

• Sfeer

Reizigers die Brass bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Brass geweest? Deel je ervaringen!