“Super lekker gegeten”
Beoordeling van Brass

Brass
Reserveren met
Brass is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 47 van 776 Restaurants in Utrecht
Keukens: Hedendaags
10 april 2015 beoordeeld

Met een groep collega's zijn we laatst gaan eten bij Brass. Na een borrel aan de sfeervolle bar hebben we plaatsgenomen aan de keukentafel. Aan de ovale keukentafel zit je in een mooie afgeschermde ruimte waar je het gevoel hebt in een eetkamer te zitten en tegelijkertijd door de goede service in een heel goed restaurant. De bediening is ontzettend aardig, de bijzondere gerechten worden prachtig opgediend en op een leuke manier toegelicht. Een echte aanrader!!

Datum van bezoek: maart 2015

12 maart 2015 beoordeeld

Laatst wezen eten met zijn tweeen en ons laten verrassen met een 4 gangen diner. De gerechten zagen er niet alleen heel mooi uit maar smaakte ook nog erg lekker. Aanrader is de saus met veel verschillende kruiden en specerijen. Erg lekker. Wijnen paste goed bij de gerechten, mooi restaurant, heerlijke gerechten. Kortom, we hebben genoten.

Datum van bezoek: februari 2015
9 maart 2015 beoordeeld

Afgelopen zaterdag zijn we bij Brass geweest. We wilden ons laten verrassen en hadden daarom gekozen voor het 4 gangen menu. Een goede keuze bleek al snel. Alle gerechten waren stuk voor stuk een feestje. Mooie ingrediënten verwerkt tot bijzondere en verrassende combinaties. De saus geserveerd bij het hoofdgerecht was een absolute topper! De wijnen waren met zorg uitgekozen en goed afgestemd op de gerechten. De locatie is bovendien mooi en sfeervol ingericht. We hebben een heerlijke avond gehad die jammer genoeg voorbij gevlogen is. Dit restaurant is een absolute aanrader!

Datum van bezoek: maart 2015
27 december 2014 beoordeeld

Het eten was erg goed. Geen standaard gerechten maar wat meer culinair met bijpassende wijnen. Het personeel is erg professioneel. Ze ontvingen ons netjes, adviseerde ons en spraken luidruchtige gasten aan op het feit dat zij te luidruchtig waren.
Tevens hielde ze rekening met onze vertrektijd zodat alles op tijd op tafel kwam.

Datum van bezoek: december 2014
2 december 2014 beoordeeld

Wij hebben afgelopen zaterdagavond met z'n vijven gegeten bij restaurant Brass. Door een eerdere goede ervaring zijn wij hier weer teruggekomen. Het eten is echt heel goed, culinair en creatief. De bediening zijn tevens goed en professioneel. Zonder problemen werd er bij ons verrassingsmenu rekening gehouden met onze wensten en diëten. De wijnen waren prima en huiselijke sfeer erg gezellig.

Datum van bezoek: november 2014
    • Sfeer

Reizigers die Brass bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Brass geweest? Deel je ervaringen!