“Fantastische burgers en friet”
Beoordeling van Meneer Smakers

Meneer Smakers
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 3 van 16 Snelle hap in Utrecht
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond voor het eerst gegeten bij Meneer Smakers. De goede verhalen zijn terecht. De burgers waren fantastisch, net als de verse friet. Enige minpuntje is dat het binnen niet heel gezellig is, maar het eten maakte het gelukkig goed.

Datum van bezoek: april 2019

31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben verschillende malen bij mr. Smakers gegeten en in het verleden was ik altijd tevreden. Maar er zijn ondertussen veel tentjes die hamburgers als specialiteit hebben en ik ben ondertussen beter gewend. Brood is wel bovengemiddeld, maar dat is niet het meest belangrijke van een hamburger, toch?

Datum van bezoek: maart 2019
10 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier al vaker komen eten, zowel met mij man, maar ook met vrienden en zelfs met mijn ouders. Dit zijn echt de beste hamburgers in town. Ze zijn net even anders dan de standaard hamburger, lekkere friet erbij en dat alles geserveerd in een leuk mandje!

Datum van bezoek: november 2018
4 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kan je verschillende soorten hamburgers halen en eten en zelfs vegetarische. Meer iets voor hipsters en mensen die denken dat ze dan beter bezig zijn daar dan een van de grotere ketens. Al met al blijft het een hamburgertent maar dan met iets meer luxe en locals

Datum van bezoek: juli 2018
25 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hamburgers. Ik hou van doorgebakken. Prima frite. Met een flesje gingerale er bij. Prima om jezelf te verwennen.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Meneer Smakers bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Meneer Smakers geweest? Deel je ervaringen!