“Alles is superlekker”

Keukens: Deli
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
4 weken geleden beoordeeld

heel goede plek voor lekker brood en gebak. De koffie en thee is ook supergoed, en het personeel is vriendelijk. De prijzen zijn hoog, maar je krijgt er goede kwaliteit voor.

Datum van bezoek: april 2019

30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De Bakkerswinkel is een fijne plek
om te ontbijten, lunchen of lekkere koffie te drinken. Fantastische taart, scones en ander lekkers.
Vaak wel druk, maar met een beetje geluk scoor je een plekje in hun werfkelder of aan een van de tafeltjes buiten op de stoep. Aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019
4 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een stel vriendinnen in het ogenschijnlijk klein bakkerijtje binnen gegaan. Wat een fijne verrassing!
Heel leuk gebouw, lekkere koffie, heerlijk ontbijt. Aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019
27 april 2019 beoordeeld

Het was zo'n mooi weer dat we al in april op het knusse terras konden genieten van de kaasfondue, verrukkelijk was het. Met z'n vieren bestelden we twee pittige smaken: de Hollandse en de blauwe, en het was nog moeilijk te bepalen welke 't lekkerst was. Met brood van Menno erbij plus geblancheerde groenten was het smullen! Ook van de prima wijn overigens. Voor het dessert - Eton mess, een aanrader - daalden we af naar de intieme werfkelders. Dus je zit binnen en buiten goed. De vrolijke bediening maakte een heerlijke avond compleet. Volgende keer ga ik een taartje proberen!

Datum van bezoek: april 2019
13 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als niet Utrechter onbekend met deze leuke historische zaak. Heerlijk vers brood. Biologisch drankje erbij.... Mijn dag kon niet meer stuk.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Bakkerswinkel Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Bakkerswinkel Utrecht geweest? Deel je ervaringen!