“Dit smaakte naar meer”
Beoordeling van Carla's Conditorie

Carla's Conditorie
Geclassificeerd als nr. 6 van 22 Koffie en thee in Utrecht
Beschrijving: Carla's Conditorie is een Scandinavische bakkerij, koffiebar en lunchroom. In onze eigen bakkerij achter in de zaak bakken we elke dag heerlijke koek, taart en brood. Daarnaast kun je ook genieten van een typische scandinavische lunch zoals smushi (belegd speltbrood), tunnbrödsrulle (wrap) en smörgås (spelt sandwich). Als je jezelf echt wilt trakteren dan kun je ook één van de fika’s (verwenmomentjes) kiezen. We gebruiken alleen speltmeel en voornamelijk biologische ingrediënten.
5 weken geleden beoordeeld

Heerlijk geluncht bij dit knusse tentje. De bananencake was verrukkelijk.
Buiten gezeten met vrienden op het terras waar je kunt genieten van de Dom en de gezelligheid daaromheen, maar uit het extreem drukke gedeelte van de stad zit.
Binnen was een high tea met een babyshower, zag er erg leuk en sfeervol uit!
Bracht me op ideeën om mijn zussen en moeder een keer hierheen mee te nemen.

Datum van bezoek: mei 2019
Sannevanderes, Eigenaar van Carla's Conditorie, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Leuk om te horen. Hopelijk zien we je snel weer:-)

11 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk in het centrum, maar niet zo druk en hectisch. Lekker terras om buiten in het zonnetje een kopje koffie met wat huisgemaakte lekkernijen te nuttigen! Bediening erg vriendelijk ook.

Fijn om te horen!

11 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een lekkere gebak hebben zij daar. We hebben ook nog koekjes meegenomen voor onderweg. En de koffie is precies zoal ie wezen moet. Leuke mensen die daar werken.

Datum van bezoek: juni 2019

Die koekjes daar blijf je van eten he? ;-) dank voor je review.

8 juni 2019 beoordeeld

De bediening erg vriendelijk en het eten was goed. Ook staan er een aantal bijzondere combinaties op de kaart die zeker aan te raden zijn.

Ik ben voor het eerst bij Carla's komen lunchen, maar zeker niet voor het laatst.
Zelf zat ik op het terras, maar als je naar binnen loopt zie je dat het niet groot, maar wel enorm sfeervol ingericht is.

Datum van bezoek: juni 2019

Goed om te horen. Bedankt voor deze mooie review. Hopelijk zien we je snel weer voor het uitproberen van een ander lunchgerecht :-)

2 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een lekkere bak koffie gedronken en de taart was overheerlijk. Ook de bediening was erg vriendelijk!

Reizigers die Carla's Conditorie bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Carla's Conditorie geweest? Deel je ervaringen!