“Achter de Dom, moet je zijn voor het lekkerste Zweedse gebak in Utrecht”
Beoordeling van Carla's Conditorie

Carla's Conditorie
Geclassificeerd als nr. 6 van 22 Koffie en thee in Utrecht
Beschrijving: Carla's Conditorie is een Scandinavische bakkerij, koffiebar en lunchroom. In onze eigen bakkerij achter in de zaak bakken we elke dag heerlijke koek, taart en brood. Daarnaast kun je ook genieten van een typische scandinavische lunch zoals smushi (belegd speltbrood), tunnbrödsrulle (wrap) en smörgås (spelt sandwich). Als je jezelf echt wilt trakteren dan kun je ook één van de fika’s (verwenmomentjes) kiezen. We gebruiken alleen speltmeel en voornamelijk biologische ingrediënten.
16 april 2017 beoordeeld

Mocht ik 1 souvenir kunnen meenemen dan was het Carla's Conditorie. Ook al past het niet in mijn valies. Twee dagen op rij zijn we voor heerlijke koffie en gebak bij Carla langs gegaan. Geen tijd genoeg om alles te proeven, maar wat ik geproefd heb was zo zot lekker, niet normaal.
Onze vakantie Utrecht voelde met dit vleugje Zweden supergeslaagd.
En ik zal nog lang dromen over de Mocca meringue, chocoladetaart, bosbessentaart en de koekjes die jammer genoeg al op zijn.

Datum van bezoek: april 2017

16 maart 2017 beoordeeld

Een beetje verstopt achter de Dom vind je Carla's Conditorie. Heerlijke en bijzondere taarten (niet alleen maar de geijkte appeltaart), Zweedse hapjes en een knus sfeertje, al is dat lekkers wel een beetje aan de prijs.

Datum van bezoek: september 2016
27 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en vernieuwend opgezet. Lunch gerechten zijn prima, porties aan karige kant. Alles vers, echter beetje saai, terwijl kaart ander doet vermoeden.

24 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gelegen achter de Dom aan het Plein achter de Dom v Utrecht. Huisgemaakte lekkernijen. Vriendelijke bediening. Attent: karaf water met glaasjes om zelf alvast een glaasje water te nemen. Lekker vers gebak.

12 februari 2017 beoordeeld

Ik fietste hier voorbij en nam een Semla en een Jitterbug mee. De semla is een soort soes, gevuld met spijs en room ertussen. Deze was wel lekker, maar minder zoet dan ik had verwacht en voor 3,50 aan de prijzige kant. De jitterbug is een soort zandkoekje waarin merengue is meegebakken, lekker! Je kunt hier ook gaan zitten en dan thee/ koffie met iets lekkers nemen Skorpan brood kopen. Grappig tentje met een ruime keus aan zoete lekkernijen.

Reizigers die Carla's Conditorie bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Carla's Conditorie geweest? Deel je ervaringen!