“Gezellig klein”

Geclassificeerd als nr. 119 van 851 Restaurants in Utrecht
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
13 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke gelegenheid om te ontbijten, koffie drinken of te lunchen. Vlotte bediening en aparte naar zeer gezonde menukaart waarbij rekening gehouden wordt met allergieën of andere dieetwensen!

Datum van bezoek: februari 2019

29 augustus 2018 beoordeeld

Ik kom vaak bij de Yoghurt Barn omdat ik het concept en het eten erg lekker vind en er een lactose vrije optie is. Maar elke keer stelt het personeel weer teleur. Het kan zijn dat je je dag niet hebt maar alle keren dat ik kom blijft het hetzelfde. Erg jammer en ik voel mij niet echt welkom. Je wordt nooit aangekeken of begroet als je binnenkomt en elke vraag lijkt een last te zijn. Ook voel ik mij gehaast om keuzes te maken. Jammer! Want het zou de plek veel uitnodigend maken voor de toekomst.

Datum van bezoek: augustus 2018
14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een bon voor een High Tea gekregen en hebben de Yoghurt Barn in Utrecht gekozen.
Er werd een verrassend uitgebreide selectie aan gebak, yoghurts, broodjes met dips en petit fours geserveerd.
De bediening was erg vriendelijk en de verschillende producten erg lekker.
Het was zeker een goede keus en voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: april 2018
15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tent voor bijzondere yoghurt gerechten. Voor zover ik weet een van de weinige tenten in Utrecht waar Frozen Yoghurt verkocht wordt. De koffie is heerlijk, en ook veel keuzes qua melk in je cappuccino of latte.
Ik heb slechts 1 x een iets mindere ervaring gehad, toen mijn moeder een koffie kreeg die al koud was. Gelukkig werd hier heel netjes op gereageerd en heb ik verder alleen maar top ervaringen gehad!

Datum van bezoek: maart 2018
12 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Yoghurt barn is altijd een goede toevlucht. Kom hier regelmatig om mijn lunch te halen of granola te kopen. De granola is namelijk erg lekker! Al flink wat emmertjes gekocht.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Yoghurt Barn Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Yoghurt Barn Utrecht geweest? Deel je ervaringen!