“Lekker eten voor mooie prijs”
Beoordeling van Café Le Journal

Café Le Journal
Geclassificeerd als nr. 97 van 817 Restaurants in Utrecht
Keukens: Nederlands
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor schappelijke prijs. Leuke inrichting in voormalig krantendrukkerij. Kan ook op het verwarmd terras maar daar werd het voor ons toch te koud voor

Datum van bezoek: april 2019

30 maart 2019 beoordeeld

Sfeervol terras metveel reuring om je heen. Genieten van de mensen om je heen en die langskomen.
Binnen gezellig ingericht met een verrassend goed keuken.

Datum van bezoek: oktober 2018
19 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle en correcte bediening. Fijn terras en goede ligging. Prima eten en snacks voor een eerlijke prijs.

Datum van bezoek: december 2018
17 december 2018 beoordeeld

We hebben hier heerlijk lang getafeld voor een lunch en genoten van de lekkere atmosfeer en bediening.
Fijn ook dat mensen worden aangesproken als ze teveel lawaai met de mobiele telefoon maken.
Uitstekend geluncht, lekkere wijnen, veel kranten en ander leesmateriaal aanwezig, lekkere koffie... kan geen minpunten verzinnen!

Datum van bezoek: november 2018
3 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij, drie vriendinnen, werden door de bardame aangesproken om een beetje rustiger te zijn. Dit omdat wij een filmpje aan het kijken waren op de mobiele telefoon. Het geluid stond niet hard, de stemmen van de andere klanten en het geklingel van glazen overheersten het geluid van de gsm. Dezelfde bardame kwam onze koffie ook pas brengen nadat ze eerst met het dienblad lege, vuile glazen ging ophalen. Ons zien ze nooit meer in deze zaak

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Café Le Journal bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Café Le Journal geweest? Deel je ervaringen!