“Dolce far niente in de zon!”
Beoordeling van Hofman Cafe

Hofman Cafe
Een tafel reserveren
ma 20-5
20:00
Geclassificeerd als nr. 266 van 817 Restaurants in Utrecht
Keukens: Internationaal
28 februari 2019 beoordeeld

Op een zonnige dag valt het in Utrecht niet mee een plek in de zon te vinden, zeker niet in het centrum. Probeer het bij Hofman Café. Janskerkhof is gewoon centrum, alleen net wat gelegen buiten het klassieke wandelgebied. Aardige kans dat het hier lukt. Mooi uitzicht. Vlotte, jonge bediening. Ze hebben een paar aardige leuke eigen biertjes op de tap en ook hun wijn is goed. Daarnaast heerlijke broodjes. Kortom: een top plek voor dolce far niente!

Datum van bezoek: februari 2019

15 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben gebruik gemaakt van een Social deal: burger en een biertje. We waren de eersten van ons gezelschap en konden na enige tijd een biertje bestellen. Toen de anderen arriveerden hebben we het eten besteld. De Hofnar is een gemiddeld biertje, niet bijzonder lekker maar ook niet vies. De burger was veel te dik, ik had één derde van het vlees lekkerder gevonden. De patatjes waren gloeiend heet, lekker vers gebakken. Minpunt van de avond: je kunt elkaar niet verstaan door de DJ die al vroeg plaatjes staat te draaien.

Datum van bezoek: januari 2019
19 september 2018 beoordeeld

Hofman Café heeft een groot terras. Je kunt er altijd wel een plaatsje vinden en kiezen voor een tafeltje in of juist uit de zon. Het ligt aan het rustige Janskerkhof en het enige verkeer dat langs komt zijn wat fietsers.
De cappuccino is uitstekend, de broodjes zijn lekker en de bediening is heel vriendelijk.
Al met al een prima plaats om op je gemak te lunchen.

Datum van bezoek: september 2018
7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je een mooi, rustig terras zoekt in het centrum van Utrecht om lekker te borrelen of te lunchen, dan is dit een fijne plek. Net buiten het winkelgedeelte en met veel zitplaatsen, zodat er altijd wel een plekje is. Geen druk verkeer dus ook prima geschikt met kleine kinderen. En op zaterdag heb je uitzicht op de plantjesmarkt.
De tosti's zijn wat karig (met dikker brood en wat garnituur erbij ziet het er meteen lekkerder uit), het broodje kroket en het broodje paling waren prima!

Datum van bezoek: juli 2018
26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom een briljante editie van Streekbierfestival, waar we eindigde bij Hofman. Ondanks het feit dat het goede (lees: briljante) weer al weken was aangekondigd, was het personeel van cafe hofman naar eigen zeggen “verrast”. Hierdoor was de keuken smiddags niet open en konden de sliders (kleine begeleidende hapjes bij de biertjes) niet besteld worden.
Erg leuke locatie, maar een zeer matig en onvoorbereid kroegconcept.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Hofman Cafe bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Hofman Cafe geweest? Deel je ervaringen!