“Eten niet slecht maar die sfeer van 'wel op tijd oprotten' verpest het”
Beoordeling van Sumo Sushi & Grill

Sumo Sushi & Grill
Geclassificeerd als nr. 141 van 817 Restaurants in Utrecht
Keukens: Japans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 november 2018 beoordeeld

Gereserveerd met z'n viertjes, iedereen netjes op tijd, maar het personeel geeft ons voortdurend een gevoel dat we vooral op moeten schieten. Het is niet leuk samen eten zo, we komen niet meer terug, ookal was het eten helemaal niet zo vekeerd.

Datum van bezoek: februari 2018

24 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De sumo keten is toch wel mijn lievelings sushi tent. Helaas is het filiaal in Utrecht gesloten. Hierdoor ben ik snelle geneigd naar een andere sushi tent te gaan omdat de dichtstbijzijnde Hilversum is. Ik ben meerdere keren geweest en het eten is altijd goed! De prijzen voor de sushi lunch zijn ook verleidelijk.

Datum van bezoek: juni 2018
12 augustus 2018 beoordeeld

Sfeer: het restaurant is sfeervol ingericht. Het was er wel erg druk.
Service: was in orde. Geen lange wachttijd.
Eten: het eten was goed voor dit concept.

Datum van bezoek: september 2017
3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De 2 sterren zijn alleen voor het eten, over het eten is niet veel te zeggen, het smaakt goed, is vers en warm. De bediening daarentegen.... liefste had ik géén sterren gegeven.
ik was een half uurtje te vroeg, vriendin was er nog niet, dus ik vroeg of ik binnen mocht wachten met een drankje. Dat mocht, maar dan gingen de 2 uur wel al in!!! Wat?! Niet te geloven.
Ik ben dus maar voor de deur gaan wachten, flink geirriteerd, dat wel.
Aan het einde werd tegen de 2 uur eten de tafel afgeruimd en werd ons duidelijk gemaakt dat we op moesten staan en gaan!!!
Ongelofelijk! Lekker rustig zitten kletsen en natafelen is hier dus niet mogelijk.
We hadden al eerder eenzelfde ervaring, we zaten zo te kletsen, dat we de tijd vergeten waren en toen mochten we niet eens meer het toetje bestellen!
Hier gaan we dus niet meer heen, dat is duidelijk!!!
Oja, er is maar 1 toilet voor de hele bovenverdieping...

Datum van bezoek: maart 2018
5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat was dit een enorme tegenvaller. Zo erg aangepast aan de gemiddelde Nederlandse smaak. Het eten viel tegen, maar ook de bediening. Pas als wij er uitdrukkelijk om vroegen, gaf men aan welk gerecht het betrof. Men was vriendelijk maar zeker niet hulpvaardig.

Jammer dat ons etentje zo tegenviel.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Sumo Sushi & Grill bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Sumo Sushi & Grill geweest? Deel je ervaringen!