“Sushi bij Sumo”

Keukens: Japans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
12 augustus 2018 beoordeeld

Sfeer: het restaurant is sfeervol ingericht. Het was er wel erg druk.
Service: was in orde. Geen lange wachttijd.
Eten: het eten was goed voor dit concept.

Datum van bezoek: september 2017

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De 2 sterren zijn alleen voor het eten, over het eten is niet veel te zeggen, het smaakt goed, is vers en warm. De bediening daarentegen.... liefste had ik géén sterren gegeven.
ik was een half uurtje te vroeg, vriendin was er nog niet, dus ik vroeg of ik binnen mocht wachten met een drankje. Dat mocht, maar dan gingen de 2 uur wel al in!!! Wat?! Niet te geloven.
Ik ben dus maar voor de deur gaan wachten, flink geirriteerd, dat wel.
Aan het einde werd tegen de 2 uur eten de tafel afgeruimd en werd ons duidelijk gemaakt dat we op moesten staan en gaan!!!
Ongelofelijk! Lekker rustig zitten kletsen en natafelen is hier dus niet mogelijk.
We hadden al eerder eenzelfde ervaring, we zaten zo te kletsen, dat we de tijd vergeten waren en toen mochten we niet eens meer het toetje bestellen!
Hier gaan we dus niet meer heen, dat is duidelijk!!!
Oja, er is maar 1 toilet voor de hele bovenverdieping...

Datum van bezoek: maart 2018
5 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat was dit een enorme tegenvaller. Zo erg aangepast aan de gemiddelde Nederlandse smaak. Het eten viel tegen, maar ook de bediening. Pas als wij er uitdrukkelijk om vroegen, gaf men aan welk gerecht het betrof. Men was vriendelijk maar zeker niet hulpvaardig.

Jammer dat ons etentje zo tegenviel.

Datum van bezoek: februari 2018
15 februari 2018 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst, nette bediening en heerlijke Sushi's. Wordt netjes en goed achter mekaar geserveerd geen lange wachttijden. Heerlijke Lunch... Tot de volgende keer..

Datum van bezoek: februari 2018
28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdagavond met vijf personen gegeten. Een dag van tevoren hadden wij gereserveerd en bij binnenkomst werd direct medegedeeld dat we twee uur de tijd hadden. Dat zou normaal net gaan maar niet als het restaurant zelf langzaam is door drukte en meerdere foutieve bestellingen bezorgd. Het was een aanfluiting, vervolgens werd de aardigste ober van de avond ook nog eens door het overige personeel aangespoord ons te laten weten dat de tijd er op zat en de tafel gereserveerd. (was wel een half uurtje later geworden) De sushi was ok maar niet de beste Sushi van Utrecht.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Sumo Sushi & Grill bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Sumo Sushi & Grill geweest? Deel je ervaringen!