“Cheesecake overheerlijk!”

20:00
Geclassificeerd als nr. 79 van 817 Restaurants in Utrecht
Keukens: Gezond
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Bezorgen
Beschrijving: De keuken van Thijs is een lunchroom in de Biltstraat in Utrecht. Wij serveren heerlijke broodjes en biologische boterhammen. Al onze producten zijn vers en worden door Thijs in zijn keuken bereid. Onze producten zijn ook to go verkrijgbaar. Wij hopen u snel te zien in De keuken van Thijs.
5 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De verse, in de Keuken van Thijs
gemaakte , cheesecake smaakt heerlijk.
Fris en tegelijk vol romig , niet te
versmaden , genieten bij de koffie!

Datum van bezoek: april 2019

19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wezen eten met mijn vriendin en vond de clubsandwich erg lekker. Er was een vers sapje met komkommer en kiwi, je proeft dat deze erg vers is.

Datum van bezoek: januari 2019
13 oktober 2018 beoordeeld

Gisteren met mijn vriendin naar De keuken van Thijs geweest. Het beste ontbijt gehad sinds tijden. Ik had een zacht gekookt eitje met zalm en toast en mijn vriendin had de wentelteefjes. Wij komen zeker snel terug.

Datum van bezoek: oktober 2018
7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen de naam al...

Daarnaast goede broodjes voor een klein prijsje. Uiterst vriendelijk personeel. Wij zijn vaste klant voor het weekend

Datum van bezoek: oktober 2018
21 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Enige minpunt was de ontvangst. Kwamen hier lunchen tijdens een personeelsuitje en had gelukkig een mail mee waar het afgesproken menu op stond, want dit wisten ze niet. Is wat slordig, maar daarna dubbel en dwars goed gemaakt. Echt heerlijke broodjes en soep. En dat voor een hele redelijke prijs.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die De Keuken Van Thijs bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In De Keuken Van Thijs geweest? Deel je ervaringen!