“Heerlijk gegeten!”
Beoordeling van Blij

Blij
Reserveren met
Blij is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 31 Dessert in Utrecht
Keukens: Europees
11 maart 2019 beoordeeld

Omdat wij niet bekend waren in Utrecht zijn wij via een Social Deal terecht gekomen bij dit restaurant. Het is een heel gezellig, knus restaurant en ook het personeel is heel vriendelijk. Het eten zelf is heerlijk en het is duidelijk te zien dat er veel aandacht aan de opmaak van het bord wordt besteed. Het sam-sam concept geeft je de kans om meerdere gerechten (2 per gang behalve dessert) op de kaart uit te proberen.
Ook krijg je een heerlijke amuse van te voren. Wij hadden van te voren niet zoveel verwachtingen maar we hebben een geweldige avond gehad en heerlijk gegeten!

Datum van bezoek: maart 2019

6 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig knus restaurant met vriendelijk personeel en ook nog een heerlijk eten. Vooral de gefrituurde mosselen en de entrecote pour deux zijn een aanrader. Ook leuk dat je door het sam-sam concept (voorgerechten deden wij) meerdere gerechtjes kan proeven. Kom hier zeker nog eens!

Datum van bezoek: december 2018
1 december 2018 beoordeeld

het eten was heerlijk en de wijnen ook. Leuk dat ze Texels bier schenken. Het sam-sam concept is aantrekkelijk. dan hoef je minder tussen de gerechten te kiezen, je neemt er gewoon twee. Er is ruim voldoende keuze, ook vega, en het was gewoon heel erg lekker! de risotto, de bavette, de rauwe tonijn, de vega wellington, de eend en de kip en als finale de zelfgemaakte bonbons van de chef.
Je zit inderdaad vrij dicht op elkaar, en dat is niet erg als het geluid maar niet zo hard was. Iedereen gaat steeds wat harder praten en uiteindelijk is het gewoon een takke-herrie.

29 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals vanouds weer heerlijk gegeten en verwend door de gezellige bediening! Gelijk de nieuwe kaart uitgeprobeerd en met elkaar vanalles kunnen proeven, wij komen snel weer terug

10 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut een aanrader. Heerlijke gerechtjes en super vriendelijk personeel. Staat zeker in de top 3 restaurants in Utrecht voor mij!

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Blij bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Blij geweest? Deel je ervaringen!