“Gezellig eethuisje”

Eethuis VERS
Geclassificeerd als nr. 21 van 801 Restaurants in Utrecht
Keukens: Gezond
17 februari 2019 beoordeeld

Een heel gezellig eethuisje, leuke en schattige inrichting. Een plekje met glutenvrije en lactosevrije opties. Ikzelf koos voor een wortel kokossoepje met speltbrood, een goed vullend gerecht waardoor we onze stadswandeling erna weer konden verderzetten.
Heel verzorgd interieur en toiletten :)

Datum van bezoek: februari 2019

23 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je wordt buitengewoon gastvrij ontvangen en verzorgd. De broodjes zijn vers, knapperig en mooi belegd.
Wij gaan zeker weer terug.
Niek Ketting.

17 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken met zijn vieren. Apartere dingen op de kaart zoals platbrood en gember citroen drank. De prijzen zijn ook heel schappelijk. Je zit wel vrij dicht op elkaar.

8 januari 2019 beoordeeld

Voor het eerst hier terecht gekomen. Een klein gezellig zaakje met uitstekende broodjes en platbrood. De bediening vriendelijk en best wel snel dat we de broodjes kregen ondank dat het best druk was.
Zeker als we weer eens in de buurt zijn komen we terug.

31 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vaker bij Eethuis Vers geluncht en elke keer weer positief verrast over de lekkere gerechten. Dit keer hadden we een bio burger met altijd heerlijke truffelsaus en warm platbrood met makreel en chilimayo. Een sapje erbij en toe koffie met amandel-perentaart. Alles huisgemaakt en vers! Vriendelijke bediening ook die ondanks de enorme drukte attent en snel was.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Eethuis VERS bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Eethuis VERS geweest? Deel je ervaringen!