“Heerlijke zaak”

Het Zuiden Fish&Wine Steak&Beer
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Het Zuiden Fish&Wine Steak&Beer is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 40 van 800 Restaurants in Utrecht
Keukens: Mediterraan
Beschrijving: VIS & VLEES (gril) Naast de ruime keus aan vis, staat ons restaurant vooral bekend om zijn côte de boeuf dry aged vlees en tomahawk steak. Het gewicht is mooi voor een tafel van twee en zelfs voor de echte vleeseter een uitdaging. Ons menu biedt een ruime keus aan schaal- en schelpdieren en buiten de kaart om dagelijks verse vis zoals tarbot of zeetong. De wijnkaart biedt keus uit 24 heerlijk wijnen, waarvan er 15 ook per glas te bestellen zijn. Informeer ook naar onze wijnen buiten de kaart.
6 maart 2019 beoordeeld

Dit is zo'n zaak waar je heerlijk kunt ontspannen. Laagdrempelig en tegelijk eten en drinken van een mooie kwaliteit.
De bediening is heel vriendelijk, alert en professioneel.
De combinatie van vis en vlees specialiteiten maakt het een fijne zaak voor gezelschappen met diverse voorkeuren.

Datum van bezoek: januari 2019
mediterraan, Eigenaar van Het Zuiden Fish&Wine Steak&Beer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2019

Beste Ron,

wat een heerlijke recensie!! Fijn te horen dat jullie een mooie avond hebben gehad. Maar ook fijn dat je bevestigd dat onze vlees gerechten net zo concurrerend zijn als onze vis gerechten! Bedankt voor de complimenten. Vertrouwende je nogmaals in Restaurant Het Zuiden te mogen ontvangen.

5 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig lekker gegeten. We hebben een duo ossenhaas/dry aged rib eye en een schotel schelpdier/vis gehad. Het heeft onze verwachtingen overtroffen. Zelfs de frietjes waren handgesneden en natuurlijk erg lekker! Attente bediening en erg vriendelijk, kortom dit restaurant is echt een aanrader.

3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was geweldig lekker.Top restaurant.Bediening heel goed.Eigenaresse heel
Betrokken.Goede Ambiance.Tot snel weer Fauzia

3 maart 2019 beoordeeld

Met 5 personen hier verschillende hoofdgerechten en nagerechten gegeten en allemaal mooi opgediend, maar vooral lekker. De gerechten zijn vooral met groente opgemaakt, dus je eet je niet vol met friet. Het personeel is attent en vriendelijk, daarnaast is het sfeervol ingericht.
Een aanrader voor en vis- en vleesliehebbers.

3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Werkelijk mooi opgemaakte borden met heerlijke gerechten. Zowel de vlees als visgerechten zijn uitstekend. De kreeft vers uit het aquarium en de dry aged steak zijn de toppers. Alle gerechten met goede hoeveelheid verse groenten. Wellicht enige minpuntje was dat gerechten erg snel achter elkaar werden uitgeserveerd. Zonde om zo snel uitgegeten te zijn in deze ambiance!

Datum van bezoek: maart 2019
mediterraan, Eigenaar van Het Zuiden Fish&Wine Steak&Beer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2019

Beste Arnaud,
Bedankt voor je mooie recensie, de complimenten en je kritiek. We zullen nadenken op welke wijze we niet te snel maar ook niet te traag de gerechten kunnen uitserveren. Vertrouwende je nogmaals in ons restaurant te mogen ontvangen.

Reizigers die Het Zuiden Fish&Wine Steak&Beer bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Het Zuiden Fish&Wine Steak&Beer geweest? Deel je ervaringen!