“Helemaal TOP (als je van vlees en vis op zijn authentiek Frans houdt)”

Het Zuiden Fish&Wine Beef&Beer
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Het Zuiden Fish&Wine Beef&Beer is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 77 van 766 Restaurants in Utrecht
Keukens: Mediterraan
Beschrijving: VIS & VLEES (gril) Naast de ruime keus aan vis, staat ons restaurant vooral bekend om zijn côte de boeuf dry aged vlees en tomahawk steak. Het gewicht is mooi voor een tafel van twee en zelfs voor de echte vleeseter een uitdaging. Ons menu biedt een ruime keus aan schaal- en schelpdieren en buiten de kaart om dagelijks verse vis zoals tarbot of zeetong. De wijnkaart biedt keus uit 24 heerlijk wijnen, waarvan er 15 ook per glas te bestellen zijn. Informeer ook naar onze wijnen buiten de kaart.
5 weken geleden beoordeeld

Wat een juweeltje was dit zeg! We zijn er vorige week (wo 31 okt 2018) met 3 man geweest, eigenlijk op weg naar een ander restaurant (grill stijl) maar we werden 'gevongen' door de aantrekkelijke etalage: steak dry-aging in een koelkast met vitrine en een ijsbak met verse vis. Wow dit moet gewoon goed zijn. Ik heb nogal wat ervaring met goede restaurants in Frankrijk en Belgie en dit zag er net zo veelbelovend uit. En bleek waar -- fantastisch eten en goede sfeer!! oh en professionele bediening.

Datum van bezoek: oktober 2018
mediterraan, Eigenaar van Het Zuiden Fish&Wine Beef&Beer, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

WOW wat een geweldige compliment: een juweeltje in Utrecht, heerlijke gerechten, mooie entourage en professionele bediening. Daar doen we het voor!!! Ben blij dat we geslaagd zijn ;) Namens team Het Zuiden wil ik u bedanken voor deze mooie woorden en vertrouwen er op u en uw kameraden nogmaals in ons restaurant te mogen ontvangen.

5 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdag met mn vrouw wezen lunchen en dat beviel zeer goed. Mijn Catalaanse visschotel was heerlijk bereid met verse vis. Precies goed. Met verse groenten en gebakken aardappelschijfjes. Daarnaar een heerlijke witte wijn, die je mag verwachten in een wijnbar. Dus prima.

Het personeel is vriendelijk en snel.
Een heerlijke onderbreking van onze shopdag in Utrecht. Ik kom zeker weer een keer terug.

Datum van bezoek: november 2018
28 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ribeye dry aged met ossenhaas!
Zeer smaakvol, en perfect bereid!
Argentijnse malbec maakte de avond helemaal af.
Kortom aanrader in utrecht stad!

Datum van bezoek: oktober 2018
mediterraan, Eigenaar van Het Zuiden Fish&Wine Beef&Beer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2018

Beste Paul, je geweldige complimenten, wetende dat het is geschreven door een vakman, worden zeer gewaardeerd! Ben blij dat we hebben bijgedragen aan een geslaagde avond. We zien je graag terug met je gezin.

24 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

5 sterren waardig. Morgen weer! Goede bediening enook lekkere vis. Echt de moeite waard!!! Kom hier eker terug met vrienden.

19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam verrassend dat je voor lunch óók gewoon de rest van de kaart kunt bestellen. Meteen maar gedaan: de visfilets van Het Zuiden, van alles wat. Geen spijt van gehad. Drie verschillende perfect op de huid gebakken visfilets met een verse groentengarnituur. Ruime keuze aan open wijnen, prima bediening. Muziek niet echt matching met het gezellige interieur, maar enfin, ik zou er weer heen gaan!

Reizigers die Het Zuiden Fish&Wine Beef&Beer bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Het Zuiden Fish&Wine Beef&Beer geweest? Deel je ervaringen!