“Oesters, kreeft en king crab”

Het Zuiden Fish&Wine Beef&Beer
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Het Zuiden Fish&Wine Beef&Beer is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 127 van 701 Restaurants in Utrecht
Keukens: Mediterraan
Beschrijving: VIS & VLEES (gril) Naast de ruime keus aan vis, staat ons restaurant vooral bekend om zijn côte de boeuf dry aged vlees en tomahawk steak. Het gewicht is mooi voor een tafel van twee en zelfs voor de echte vleeseter een uitdaging. Ons menu biedt een ruime keus aan schaal- en schelpdieren en buiten de kaart om dagelijks verse vis zoals tarbot of zeetong. De wijnkaart biedt keus uit 24 heerlijk wijnen, waarvan er 15 ook per glas te bestellen zijn. Informeer ook naar onze wijnen buiten de kaart.
15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Plateau met oesters, Mooie schaal met schaal en schelpdieren (en verse kreeft uit de homarium )en mijn jongste heeft genoten van de king crab.

4 april 2018 beoordeeld

Prijs, kwaliteit van het eten en service erg goed. Goede huiswijn.
Ook erg vriendelijk personeel! Een aanrader in het centrum van Utrecht!

31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het bekijken van de kaart op het terras werden we aangesproken door de ober. Heel vriendelijk gaf hij ons uitleg over het vis- en vleesgerecht van de dag. Verder liet hij ons rustig kijken, helemaal niet opdringerig. We hebben er gedineerd. Mijn man de gegrilde tonijn en ik de zalm. Was heel mooi gepresenteerd en heel puur van smaak. Moet er wel eerlijkheidshalve bijzeggen dat het kleine porties zijn, maar voor ons voldoende aangezien wij geen grote eters zijn.

30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je ziet daadwerkelijk dat de kreeft uit de homarium wordt gehaald. Mooie plateau met schaal- en schelpdieren. Verser dan dit kan je niet krijgen. Oesters, coquilles, king clan. Ook vlees liefhebber kan zijn hart hier uithalen.

18 maart 2018 beoordeeld

Restaurant heeft ook een aparte ruimte voor bijvoorbeeld een gezelschap.
Tijdens de lunch konden we ook kiezen uit de diner kaart. Broodje zalm was voortreffelijk en heeft een leuke prijs. De vissalade met verse warme vis was uitstekend.
Wijn per glas wel wat aan de prijs.
Prima tafels en lekkere stoelen/bank.
Toen we afrekenden kregen we een " Griekenland gevoel" toen we een kat door het restaurant zagen lopen?!

Reizigers die Het Zuiden Fish&Wine Beef&Beer bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Het Zuiden Fish&Wine Beef&Beer geweest? Deel je ervaringen!