“Verse Kreeft uit homarium”

Het Zuiden Fish&Wine Beef&Beer
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Het Zuiden Fish&Wine Beef&Beer is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 114 van 748 Restaurants in Utrecht
Keukens: Mediterraan
Beschrijving: VIS & VLEES (gril) Naast de ruime keus aan vis, staat ons restaurant vooral bekend om zijn côte de boeuf dry aged vlees en tomahawk steak. Het gewicht is mooi voor een tafel van twee en zelfs voor de echte vleeseter een uitdaging. Ons menu biedt een ruime keus aan schaal- en schelpdieren en buiten de kaart om dagelijks verse vis zoals tarbot of zeetong. De wijnkaart biedt keus uit 24 heerlijk wijnen, waarvan er 15 ook per glas te bestellen zijn. Informeer ook naar onze wijnen buiten de kaart.
30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je ziet daadwerkelijk dat de kreeft uit de homarium wordt gehaald. Mooie plateau met schaal- en schelpdieren. Verser dan dit kan je niet krijgen. Oesters, coquilles, king clan. Ook vlees liefhebber kan zijn hart hier uithalen.

18 maart 2018 beoordeeld

Restaurant heeft ook een aparte ruimte voor bijvoorbeeld een gezelschap.
Tijdens de lunch konden we ook kiezen uit de diner kaart. Broodje zalm was voortreffelijk en heeft een leuke prijs. De vissalade met verse warme vis was uitstekend.
Wijn per glas wel wat aan de prijs.
Prima tafels en lekkere stoelen/bank.
Toen we afrekenden kregen we een " Griekenland gevoel" toen we een kat door het restaurant zagen lopen?!

22 februari 2018 beoordeeld

Leuke zaak, bediening erg vriendelijk. Wij zaten er voor de lunch en die viel wat tegen. Hadden de geitenkaassalade. Het kaasje op zich was lekker, met de honing en de noten. Eronder zat echter kant en klare sla uit een zak en de sla kwam recht uit het water, zonder een dresssing. Jammer.

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaak, prettige bediening. Kwalitatief hoogwaardige gerechten. Botermalse entrecote van het Limousine. Kortom.. ga er langs!

14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van de lunch. Alle gerechten tegelijk op tafel: gebakken coquilles, antipasti, zeeuwse oesters en scampis uit de oven. Lekker, gezellige sfeer en (goede) bediening, mooie borden. Dinsdag tomahawk dag zag ik (voor een volgende keer).

Reizigers die Het Zuiden Fish&Wine Beef&Beer bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Het Zuiden Fish&Wine Beef&Beer geweest? Deel je ervaringen!