“Heerlijk gegeten”

Het Zuiden Fish&Wine Beef&Beer
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Het Zuiden Fish&Wine Beef&Beer is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 103 van 634 Restaurants in Utrecht
Keukens: Mediterraan
Beschrijving: VIS & VLEES (gril) Naast de ruime keus aan vis, staat ons restaurant vooral bekend om zijn côte de boeuf dry aged vlees en tomahawk steak. Het gewicht is mooi voor een tafel van twee en zelfs voor de echte vleeseter een uitdaging. Ons menu biedt een ruime keus aan schaal- en schelpdieren en buiten de kaart om dagelijks verse vis zoals tarbot of zeetong. De wijnkaart biedt keus uit 24 heerlijk wijnen, waarvan er 15 ook per glas te bestellen zijn. Informeer ook naar onze wijnen buiten de kaart.
11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen vrijdag met mijn gezin gegeten bij Het Zuiden. En ik kan niet anders zeggen, we zijn echt verwend. De eigenaar en de bediening zijn continu bezig om het iedereen naar de zin te maken. Geen standaard bestelling van de kaart, maar ze vragen wat je lekker vindt en dat wordt voor je klaar gemaakt. Super! Met een extra compliment voor de bediening..

mediterraan, Eigenaar van Het Zuiden Fish&Wine Beef&Beer, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 oktober 2017

Wauw. Zo'n mooi compliment! Daar doen we het voor.

14 september 2017 beoordeeld

Surf & Turf met steak en kreeft besteld 's avonds, en enkele lokale biertjes.
Het eten heeft zeker gesmaakt. De bier keuze is top, voor ieders smaak wat wils. Pluspunt zijn de lokale bieren (en niet enkel van de grote brouwers).
Klein minpuntje misschien was dat alles een beetje snel op elkaar volgde..

13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier op een doordeweekse dag een prima lunch gehad. Verschillende soorten tapas en andere kleine gerechten.

29 augustus 2017 beoordeeld

Bij Het Zuiden kun je heerlijk eten. We zaten lekker buiten te eten totdat de tafel naast ons werd bezet en alle pakjes sigaretten en sigaren ter tafel kwamen. Bahhhhh!!! Zo jammer dat die vieze rook ons voorafje en onze lucht verpest. We zijn binnen verder gaan eten. De bediening is uiterst vriendelijk en correct. Wij bestelden Bouillabaise en Salade Caprese als vooraf en als hoofd gerecht kozen we voor Biefstuk en Canard a l'Orange. Alle gerechten kwamen als schilderijtjes op tafel. Een prima keuken. Koffie en thee werd ons aangeboden van het huis.

14 augustus 2017 beoordeeld

Gister met 3 vrienden heerlijk gegeten bij dit restaurant.
We werden bij de deur vriendelijk en enthousiast ontvangen door de gastheer en kregen een mooie tafel op het terras. ik zelf had gekozen voor fruit de mer heerlijke schaal en schelp dieren vooral de kreeft was uitmuntend daar kom ik zeker voor terug.de andere gerechten waren tonijnsteak mooi rood Ossenhaastbiefstuk en een lamsduo alles was met perfectie klaargemaakt en de borden zien eruit als een schilderij zo mooi. het wijnadvies wat de gastheer gaf was ook goed een mooie bourgogne pinot noir. wij komen hier zeker weer terug.

Reizigers die Het Zuiden Fish&Wine Beef&Beer bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Het Zuiden Fish&Wine Beef&Beer geweest? Deel je ervaringen!