Vandaag geopend: 11:00 - 17:00
Van tevoren boeken
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Utrecht
vanaf US$ 9,16
Utrechtse Kayak Tour
2 beoordelingen
vanaf US$ 37,85
Beoordeeld op 4 maart 2015

We hebben hier aan de kerstrondleiding deel genomen. Het slot was in kerstsfeer. Leuke rondleiding waar veel wordt verteld over voormalige bewoners. Na afloop een kerstverhaal in een prachtige zaal. Tot slot een gluhwein of warme chocolademelk in het slotcafe. De moeite waard!

Datum van activiteit: december 2014
Beoordeeld op 8 september 2014

Het ziet er mooi uit vanaf de buitenkant. Daar moet ik het bij laten want hoewel ik in de buurt woon en er al meermaals heen ben gefietst heb ik het nog nooit geopend aangetroffen.

Datum van activiteit: augustus 2014
Beoordeeld op 28 februari 2014

Mooi kasteel met charme en leuke vrijwilligers die rondleiden. Vergeet niet een heerlijk sapje te drinken in de kasteeltuin welk sapje uit de omgeving komt.

Datum van activiteit: januari 2014
Beoordeeld op 1 juli 2013

tuin is mooi, kasteel ook alleen niet overal te bezichtigen. Alles is in goede staat en er is veel bedrijvigheid.

Datum van activiteit: augustus 2012
Beoordeeld op 6 juni 2013

Wordt het niet eens tijd die verwarring op te lossen? Bij de foto van het poortgebouw van kasteel De Haar staat dat het Slot Zuylen, Toernooiveld 1 in Oud-Zuilen betreft. In de serie foto's zit één foto van het Slot, de andere foto's zijn van kasteel De Haar.
Kost het zoveel moeite dat aan te passen?

Datum van activiteit: juli 2012