Beoordeeld op 7 juni 2020 via mobiele applicatie

Wij hadden een ander hotel geboekt dat helaas door de Corona crisis zijn deuren sloot. We werden daarom hier naar toe verplaatst. Ook al is dit hotel wat “ zakelijker” / minder romantisch dan onze oorspronkelijk geboekte hotel hebben we een heerlijk verblijf gehad, mn door de zeer gastvrije vriendelijk ontvangst van al het personeel ( van tevoren via mail en tijdens verblijf in hotel). We kregen een upgrade en een attentie en voelden ons zeer welkom in de grote lichte kamer met ligbad, gesitueerd in een statige buurt op loopafstand vh centrum. Enig minpuntje was het vrij karige “ Corona ontbijt” in een meeneem- zak: mocht je keuze hebben, ga dan liever in een café in de
buurt ontbijten. Maar gezien de situatie en omstandigheden ( eerste week open horeca na lockdown, voor iedereen onwennige situatie etc) niets dan lof voor het team! Hartelijk dank!

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 22 mei 2020 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel. Het dakterras bij de suite is echt aan te raden. Tot 20:30 kunnen genieten van de zon. Lekkere Nespresso en theetjes aanwezig. Ruime kamer, heerlijk bed en "Corona ontbijtje" was lekker.

Minpuntjes waren er ook. Miste een koelkastje en de airconditioning kon de hitte niet goed aan. Ook had het dakterras beter moeten worden schoongemaakt. Sommige kit was beschimmmeld en badkamer is wel aan een upgrade toe.

Zonder het dakterras had ik het 3 sterren gegeven maar de top ervaring met het dakterras maakt dat ik het 4 sterren geef.

Datum van verblijf: mei 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 5 mei 2020

We verbleven hier voor de derde keer, steeds in een andere kamer. Ze zijn allemaal even goed, weten we nu. Uitstekende bedden, fraaie sfeervolle inrichting, koffie/theefaciliteiten en rust binnen en buiten het hotel (ook aan de straatzijde). Verder combineert het hotel een gunstige ligging niet ver van het Centrum met een snelle busverbinding naar de Uithof/het UMC. Last but not least verdient de altijd hartelijke ontvangst speciale vermelding. Heel fijn dat dit hotel ook in coronatijd open is.

Kamertip: Naar onze ervaring zijn alle kamers goed.
Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 9 maart 2020

Wij zijn er 2 nachten geweest. Bedden waren prima en alles was schoon. Alleen zag ik wel dat ze een wijnglas hadden laten staan van de avond ervoor en de handdoeken waren niet gewisseld. Verder was het ontbijt goed maar voor de prijs (€ 15,50 per persoon) die je ervoor moet betalen niet heel gevarieerd en dus had het wat mij betreft wat uitgebreider gemogen.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 4 maart 2020 via mobiele applicatie

Bij het boeken op de website én bij het inchecken heb ik mijn woonadres in Utrecht opgegeven.

Tot mijn verbazing werd er bij het uitchecken om toeristen belasting gevraagd, terwijl ik aangaf in Utrecht te wonen en er dus geen recht is op toeristenbelasting. Bewijs maar dat je in Utrecht woont middels een brief was het antwoord.

Toen ik in mijn e-mail op mijn telefoon het bewijs van inschrijving bij de gemeente wilde zoeken, zei ze dat het niet telde. Het moest een brief zijn.
Is dat nog van deze tijd?

Volgende keer zal ik mijn gehele correspondentie meenemen. Erg klantvriendelijk kan ik dit niet noemen.

We wilden gebruik maken van de late check-out, zoals op de website staat aangeprezen. Bij aankomst werd aangegeven dat dit misschien mogelijk was, maar dat we 's ochtends eerst moesten vragen of het kon vanwege de schoonmaak.
Dan moet je het dus niet aanprijzen op de website.

Verder fantastisch geslapen, en goede bedden.

Datum van verblijf: maart 2020