BJB
Rotterdam, Nederland

Mooie omgeving, hotel met veel faciliteiten

Beoordeling van Hotel Mitland
4,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Wij hadden een mooie ruime ruime kamer (suite), niet echt geluidsdicht, maat lekker ruim met groot bad. Ontbijt was ook uitgebreid, diner was ook goed en ruime kaart. Ging het en der wat mis in de bediening, maar dat mocht de pret niet drukken. Mooie rustige omgeving, maar toch dicht bij de stad.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Remko Engelman, Other van Hotel Mitland, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 3 weken geleden
Beste Benjebang,

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat zowel het ontbijt als ons diner bij u in de smaak viel. We hopen dat u een mooie tijd heeft gehad in Utrecht en wellicht tot een volgende keer.

Hotelmanagement
  • Booking.com
4.3 km van Hotel Mitland
Meer hotels in Utrecht bekijken
Beoordeeld op 24 april 2024

Wat een prachtig hotel en geweldig mooie kamer is dit. We hebben ook nog kunnen genieten van het zwembad, heerlijk.

Datum van verblijf: april 2024
Remko Engelman, Other van Hotel Mitland, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2024

Beste Wiere352,

Wat een fijne review om te krijgen! Goed om te horen dat zowel de kamer als ons zwembad u beviel. We zien u graag nog eens terug bij Mitland

Hotel management

Beoordeeld op 23 april 2024

Wat een prachtig hotel en geweldig mooie kamer (suite). Ook hebben we s'avonds nog gezwommen in het zwembad.
Bediening was super. Een geweldige ervaring.

Datum van verblijf: april 2024

Beste Frans V,

Wat fijn om te horen dat u tijdens u verblijf heeft genoten van de suite en ons zwembad! Goed om te horen dat u tevreden was met onze service.

Hotel management

Beoordeeld op 2 april 2024

Fijn hotel heel vriendelijk personeel, bedden liggen goed schone kamers. Fijn zwembad en bowlingbanen. Parkeren bij hotel super fijn. Voor een stadtrip leuk hotel. Te voet naar de stad. Ik raad dit hotel zeker aan voor een gezellig uitje naar Utrecht.

Kamertip: Doe makkelijke schoenen aan, goed te doen naar de stad lopen. Onderweg kom je van alles tegen. De kleine winkeltjes zijn vaak de leukste.
Datum van verblijf: maart 2024
Remko Engelman, Other van Hotel Mitland, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2024

Beste Mobile45302713381

Wat fijn dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons in Mitland. Leuk te lezen dat u van de faciliteiten heeft genoten. Hou er met uw volgende boeking rekening mee dat we de bowling een upgrade gaan geven en die zal van 10 juni tot eind augustus dicht zijn voor een verbouwing. Verder hopen we u snel weer terug te zien.

Beoordeeld op 31 maart 2024

We kregen onverwacht een upgrade naar de Oude Meesters suite. Dit was een heel aangename ervaring. We hebben ook in het hotel diner gegeten en dit was ook erg lekker. Prijs/kwaliteit zeker in orde.
Voor een citytrip Utrecht raad ik Mitland aan.

Kamertip: De 'welness' is erg klein als ook de gym. Voor ons geen probleem aangezien wij toch op stap waren in Utrecht zelf

Beste 913jaimieb,

Wat leuk dat u van uw upgrade heeft kunnen genieten, en ook nog eens een van onze speciaal ingerichte kamers heeft kunnen ervaren. Fijn dat het allemaal naar wens was en we hopen u snel nog weer eens te mogen verwelkomen, in een van onze Lakeview kamers of in een andere suite.

Beoordeeld op 21 maart 2024

Ik was het laatste half jaar iedere maandagnacht in Mitland vanwege mijn werk.
Prima kamers, goede bedden, mooie badkamers en heel schoon. Het ontvangst is altijd vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is uitgebreid en lekker.
Bij het diner is de kaart niet heel erg uitgebreid maar wat ze hebben is erg lekker!

Kamertip: Dicht bij het centrum. midden in een park!
  • Reistype: Reisde alleen

Beste Heer Brandsen,

Altijd fijn dat u weer voor Hotel Mitland kiest en zeer veel dank voor uw meerdere verblijven. We hopen u snel nog weer te mogen verwelkomen. Uw bericht was goed ontvangen, en heel fijn ook om te krijgen. Best groeten van het hele team.