Beoordeeld op 3 september 2019

Gedateerde kamer en harde kussen uitstekende service super vriendelijk personeel, badkamer is mooi, de ligging is perfect veel groen en rust in de omgeving, perfecte terras met een perfecte uitzicht, het personeel maakten het fantastisch voor ons.

Datum van verblijf: augustus 2019
HotelMitlandUtrecht, Manager van Hotel Mitland, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2019

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Het doet ons goed te vernemen dat u ons personeel als vriendelijk heeft ervaren en ook te spreken bent over de mooie badkamer en de groene en rustige locatie. Excuses voor het minpuntje betreffende het harde kussen, bij de receptie hebben wij eventueel enkele orthopedische kussens voor u ter beschikking. Neem voor een volgend verblijf gerust contact op met onze reserveringsafdeling. Zij helpen u graag met het selecteren van een kamer die aan uw persoonlijke voorkeuren voldoet en bieden de best beschikbare prijs aan. Wij zien u graag weer een keer terug.

Beoordeeld op 1 september 2019

Fijne en vriendelijke service ; heerlijk zwembad om baantjes te trekken en Sauna is OK ; mooie terrassen en vijver.
Kreeg zelfs een upgrade als terugkerende gast ; echt helemaal top.

Ook avond eten was goed.

• Reistype: Reisde voor zaken
HotelMitlandUtrecht, General Manager van Hotel Mitland, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Geachte heer Harbers,

Namens het gehele team van Hotel Mitland bedanken wij u voor deze prachtige recensie. Het is fijn te horen dat u wederom genoten heeft van uw verblijf. Het is vanzelfsprekend dat wij uitkijken naar uw terugkeer in het hotel, om u wederom de fantastische service van Hotel Mitland te laten ervaren.

Beoordeeld op 29 augustus 2019

Goed verzorgd, overnacht in hotel tijdens een tweedaagse cursus van mijn werkgever die in het zalencentrum plaatsvond. Verzorging en catering waren netjes geregeld, personeel was vriendelijk en correct.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 19 augustus 2019

prima hotel, reeds vele malen gebruik van gemaakt, komen zeker weer terug.
prima kamer,service oke, aardige mensen met goede tips.
voorzieningen zijn goed
een bubbel bad en inloop douche, grote TV enz

Datum van verblijf: augustus 2019
HotelMitlandUtrecht, General Manager van Hotel Mitland, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Geachte heer Kasander,

Wat leuk dat wij u weer mochten ontvangen in ons mooie hotel. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen uw positieve ervaringen op Tripadvisor te delen. Fijn dat ons hotel wederom goed is bevallen. Natuurlijk hopen wij dat u nog vele malen bij ons terug komt. De deur staat altijd voor u open.

Beoordeeld op 19 augustus 2019

Wat een geweldig hotel! De service was echt perfect, en het personeel zo vriendelijk! Mooie schone kamer! Gratis shuttle naar het centrum! Goed ontbijt! Raad mitland hotel dan ook zeker aan! En we gaan er echt nog wel een keer naar toe!

Datum van verblijf: augustus 2019
HotelMitlandUtrecht, Manager van Hotel Mitland, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Geachte mevrouw Korien K.,

Wat fijn dat u zo enthousiast bent over ons hotel en dank u dat u de moeite heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. Namens het gehele team van Hotel Mitland bedanken wij u voor deze prachtige recensie. Wat fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest! Uw aanbeveling evenals uw mooie complimenten worden zeer gewaardeerd. Natuurlijk hopen wij dat u nog vele malen bij ons terug komt. De deur staat altijd voor u open.