Beoordeeld op 12 februari 2019

Mooie kamers. Aangenaam interieur. Handige ligging (vlakbij grote uitvalswegen en kort bij centrum). Mooi gelegen naast water. Vriendelijk personeel. Er ging nogal wat mis bij het diner, omwille van onervaren ober (wat extra opleiding voor nieuwe medewerkers zou goed zijn), doch dit werd erg professioneel opgelost en gecompenseerd door de zaalverantwoordelijke.

Beoordeeld op 11 februari 2019

Aangenaam verblijf in een mooie kamer. Gemakkelijk bereikbaar met de auto. Gratis parkeren bij het hotel. Uitstekende ontvangst.Goede busverbinding naar Utrecht Centrum.Restaurant met goede kwaliteit/prijs verhouding.

Beoordeeld op 11 februari 2019

Zeer mooi en rustig gelegen hotel. Prima parkeergelegenheid ook. Er is vriendelijk personeel en er was een fijne ontvangst. De kamer is ruim, heeft een fijn bed en een meer dan uitstekende badkamer. Het ontbijt was zeer divers en prima van kwaliteit.

• Reistype: Reisde voor zaken
HotelMitlandUtrecht, General Manager van Hotel Mitland, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Geachte meneer/mevrouw,

Bedankt voor deze lovende woorden over ons hotel. Het is fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. De volgende keer verwelkomen wij u weer graag bij Hotel Mitland.

Hotel Mitland

Beoordeeld op 4 februari 2019

Goed hotel, maar te weinig gezellig voor onze smaak. Veel te harde verlichting en kille meubels.De bedden waren wel goed, maar de kussens waren veel te hard. Dit zouden volgens de receptie orthopedische kussens zijn, maar daar heb ik mijn twijfels over.De sauna was wel heerlijk.

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 februari 2019

Mooie kamer, uitstekend bed en goed geoutilleerde badkamer.Vriendelijk personeel, servicegericht, uitstekend ontbijt1 minpuntje de deur van de douche sloot niet en er zat schimmel onder aan de deur.