29 mei 2018 beoordeeld

Nog niet eerder in zo'n heerlijk hotel gezeten.
Het hotel zelf ziet er prachtig uit. Wij hadden een kamer grenzend aan het water, met een klein terrasje buiten onze kamer! Prachtig en heerlijk vertoeven.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
HotelMitlandUtrecht, General Manager van Hotel Mitland, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Geachte K. Sikkema,

Wat fijn om te vernemen dat alles naar wens geweest is tijdens het verblijf met betrekking tot de hotelkamer en de locatie. Fijn om te horen dat u genoten heeft! Wij hopen u uiteraard graag nog eens te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Utrecht.

25 mei 2018 beoordeeld

heerlijk geslapen - aan de achterkant van he7t hotel is het helmaal stil. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Dichtbij de stad en ook heel makkelijk te bereiken met de auto. Sport gelegenheid en kan prima in de buurt hardlopen

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
HotelMitlandUtrecht, General Manager van Hotel Mitland, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2018

Geachte Ann,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Het doet ons goed om te weten dat u heerlijk hebt geslapen. De vele paden door ons naastgelegen park maken het ideaal om te hardlopen of te wandelen tijdens een verblijf in ons hotel. Komt u binnenkort nogmaals genieten van de rust die ons hotel te bieden heeft?

24 mei 2018 beoordeeld

Het restaurant bij Hotel Mitland heeft een heerlijk terras waar het goed toeven is met een drankje en daarna een maaltijd. De bediening is prima, het eten ook. Hotel Mitland is centraal gelegen in het land, maar ik vond het niet heel duidelijk hoe er naar toe te rijden. Parkeren ging uitstekend.

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken

Geachte mevrouw Victoria,

Bedankt voor het beoordelen van ons hotel en restaurant. Het doet ons goed te horen dat u genoten heeft van ons terras. Kom snel nog eens langs om andere heerlijke gerechten uit ons menu met elkaar te combineren.

15 mei 2018 beoordeeld

Fijn hotel, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijtbuffet.
Wij hadden een kamer aan de fortzijde, wat een prachtig uitzicht geeft. Ongelooflijk hoe rustig het is, terwijl je toch dichtbij het centrum van Utrecht zit. We waren wel blij met de airco, want hebben midden in de nacht het raam dichtgedaan omdat de ganzen buiten bleven krijsen en de muggen naar binnen vlogen.
Wij reisden met onze baby. Het hotel heeft (voor 5 euro extra) een opgemaakt ledikantje geregeld, helaas wel opgemaakt met dekbed ipv deken. We zaten aan het einde van de gang in een ruime kamer en hoefden ons weinig zorgen te maken over eventueel overlast voor andere gasten door onze baby.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
HotelMitlandUtrecht, General Manager van Hotel Mitland, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2018

Geachte mevrouw Plien,

Bedankt voor het schrijven van uw uitgebreide beoordeling. Het doet ons goed te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat alles naar wens was. Wat fijn om van u te horen dat u bij Hotel Mitland de rust heeft ervaren. We hopen u binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen.

14 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk kunnen genieten van een weekendje Utrecht, in een prima hotel. Voor herhaling vatbaar. De algemene hygiëne was goed, maar teovallig op onze kamer een klein minpuntje. Heel goed was t niet, maar wel weer beter dan gemiddeld.....

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
HotelMitlandUtrecht, Public Relations Manager van Hotel Mitland, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2018

Geachte mevrouw Mieke,

Allereerst bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Wat doet het ons goed om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en alles naar wens was. Mocht u toch enige suggesties hebben waardoor wij uw volgende verblijf nog beter kunnen maken dan horen wij dat uiteraard graag. We hopen u binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen.