Trail47050264552
Enschede, Nederland

Kamer was lekker ruim en schoon ontbijt is goed en voldoende

Beoordeling van Bastion Hotel Utrecht
4,0 van 5 bollen27 apr 2024 beoordeeld
Het zou een pre zijn dat er een extra kussen op de kamer was ,douche is lekker schoon en het is niet zo gehorig op de kamer je hoort het voorbij razend verkeer niet echt, de ligging is goed bereikbaar voor een weekend naar utrecht en prijs is ook redelijk
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • HIExpress.com
4.5 km van Bastion Hotel Utrecht
8.4 km van Bastion Hotel Utrecht
Meer hotels in Utrecht bekijken
Beoordeeld op 2 april 2024

Bekwaam en vriendelijk personeel en een lekker uitgebreid ontbijt. De kamers zijn fijn het bed ligt goed en alles is schoon. Je merk wel dat gedeeltes van het hotel gerenoveerd zijn en andere gedeeltes nog wat werk nodig hebben. Al bij al tof hotel.

Beoordeeld op 24 maart 2024

We hebben gebruik gemaakt van een nieuwsvoucher. Bij online registratie krijg je zelfs gratis drankjes waf me aangenaam heeft verrast. Erg fijne en schone hotel met vriendelijke staf en leuke voorzieningen zoals biljart, darten, en een sport ruimte. Rustige buurt en geen geluidshinder. Komen zeker terug!

Kamertip: Parkeergarage is aanwezig
Beoordeeld op 22 maart 2024

Prima prijs/kwaliteit hotel. De stad is vanuit het hotel goed te bereiken met openbaar vervoer. Gratis parkeren bij het hotel is fijn. Goed ontbijt. Eitje wordt naar wens klaar gemaakt. Kamer was ook in orde. Alleen jammer dat er geen afzuiging in de badkamer was (of misschien kapot)

Beoordeeld op 25 februari 2024

Goede matrassen, propere sobere kamer & vriendelijk onthaal en bediening aan de telefoon.

Restaurant: niet gezellig zitten, geen drankkaart en aanbod aan dranken beperkt, aanbod eten niet top.

Geen intentie om hier terug naar toe te komen

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 24 februari 2024

Toppie uitstekend ja ik wil niet veel typen maar is een goede hotel schoon en goed georganiseerd. Ik ga zeker vaker komen en hoop dat het altijd zo zal blijven mijn ervaring is uitstekend en zou hier zeker nog vaker blijven komen in verband met het vele reizen

Datum van verblijf: februari 2024
  • Reistype: Reisde voor zaken