Beoordeeld op 1 augustus 2020 via mobiele applicatie

Er is veel goeds geschreven over dit hotel en ik sluit me daarbij aan. Het verblijf is heel intuïtief: alles wat je nodig hebt, is daar waar je het verwacht. Topmerken zijn gebruikt, van de inrichting van de badkamer tot de thee bij het ontbijt. Er is gedacht aan dingen waar wij niet op zouden komen, een usb aansluiting, een lege koelkast met ruimte voor je appels en je water, verduisterende gordijnen. De mensen zijn voorkomend en vriendelijk. Op hygiëne wordt bijna onmerkbaar maar uitstekend gelet. Voor ons verblijf is dit een hotel met precies alles wat wij wensen en op punten meer dan dat.
Dus als ik een hotel moest inrichten, ging ik een paar nachtjes spioneren bij een NH en kopieerde ik gewoon alles.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 27 juli 2020

Goed te bereiken, op loopafstand van het centrum (10-15 min.)
Gastvrij, vriendelijk personeel
Goed ontbijt, zeer ruime keus
Voor 3 pers geboekt, de bank werd een bed, deze piepte erg bij het draaien. Sliep wel goed
Mooie, ruime, schone kamer. Badkamer met regendouche

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Beoordeeld op 17 juli 2020 via mobiele applicatie

Receptie is heel vriendelijk, personeel allemaal. Kamer had een onfrisse geur van het putje uit de badkamer. Op de spiegel in onze kamer stonden nog een afdruk van iemands lippen geen verse handdoeken dag twee geen verzorgingsproducten. Uiteindelijk voor gebeld. Ontbijt weinig Corona veilig naar mijn mening geen eenrichtingsverkeer maar lekker door elkaar allemaal zelfde materiaal vastnemen om iets te pakken.... fitness werd ook niet dagelijks gepoetst... we gingen 3 dagen achter elkaar....

Datum van verblijf: juli 2020
Peter Ingels, General Manager van NH Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juli 2020

Beste Martinen185,

Hartelijke dank voor uw review.
Ik zal uw opmerkingen bespreken met de hoofd huishouding die maatregelen zal nemen zodat uw klachten niet nog een keer zullen voorkomen. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben protocollen in gebruik om zo goed mogelijk om te gaan met het Coronavirus. Gasten moeten echter ook hun eigen verantwoordelijk nemen. Wij spreken gasten aan als zij niet voldoen aan deze maatregelen.

Nogmaals dank voor uw opmerkingen en wij hopen dat u ons in de nabije toekomst weer zult bezoeken.

Beoordeeld op 30 juni 2020

Afgelopen weekend hier met 2 vrienden een overnachting geboekt omdat we een hapje gingen eten in Utrecht. Het was dat weekend lekker weer en behoorlijk warm. De kamer had airco maar hier was weinig van te merken. We hebben een van de pasjes in de kamer gelaten zodat de airco de kamer kon koelen. Bij terugkomst in de nacht was de kamer niet gekoeld. Hierdoor werden we om 8 uur alweer zwetend wakker. Misschien hadden we de receptie moeten informeren maar we waren er maar een nacht en je wilt ook niet klagen.

Datum van verblijf: juni 2020
Peter Ingels, General Manager van NH Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2020

Beste timv,

Hartelijke dank voor uw review en uw opmerkingen.
De volgende keer als iets niet werkt in de kamer zou ik u willen vragen om toch contact op te nemen met de receptie zodat we de kans hebben om het probleem op te lossen.

We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen bij ons in het hotel.

Beoordeeld op 16 maart 2020

Prettig verblijf gehad, totaal geen geluidsoverlast, top locatie, goed ontbijt en erg gastvriendelijk personeel. Ideaal in combinatie met een bezoek aan het theater of het centrum. Schone kamers en goede bedden.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
NHHotelUtrecht, General Manager van NH Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020

Beste Ivanadok,

hartelijke dank voor uw review.
Wij zien ernaar uit u weer te mogen verwelkomen bij ons in het hotel.