Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (916)
Beoordelingen filteren
916 resultaten
Waardering van reizigers
347
430
103
21
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
347
430
103
21
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
20 - 25 van 916 beoordelingen
31 mei 2018 beoordeeld

De gehele nacht een ook voor de dienstdoende frontdeskmedewerker onverklaarbaar bromgeluid...daar helpt een stroopwafelkadootje echt niet tegen.
Vreemd dat een beoordeling minimaal tweehonderd tekens lang moet zijn..............

  • Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank rene k
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Victor v, General Manager van NH Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Beste Rene,

Wat vervelend om te lezen dat u last heeft gehad van een bromgeluid in de kamer. Ik snap dat de stroopwafels niet voor een betere nachtrust hebben gezorgd. Toch hoop ik dat u er wel van genoten heeft.

We zijn op dit moment druk bezig met het oplossen van de geluiden die van de airco's afkomen, waarbij sommige airco’s ook helemaal vervangen moeten worden.
Helaas lost dit niet uw recente overnachting bij ons op en daarvoor wil ik u graag nogmaals mijn excuses aanbieden.

Met vriendelijke groet,

Victor van de Knaap

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 mei 2018 beoordeeld

Super hotel!!! Vriendelijk personeel, fijne ruime kamers, goede hygiëne en een TOP locatie!!! Super verblijf gehad!!! Ik zou het iedereen aanbevelen als je nabij het centrum van Utrecht een hotel zoekt!

  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank Babs220
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Victor v, General Manager van NH Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Beste Babs220,

Graag wil ik u bedanken voor deze prachtige review en de mooie complimenten. Fijn om te lezen dat u het als een super verblijf heeft ervaren.
Ook is het is heerlijk om te zien dat u ons zou aanraden en we hopen zeker dat we u weer in de toekomst mogen ontvangen.


Met vriendelijke groet,

Victor van der Knaap

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
25 mei 2018 beoordeeld

“Tophotel!”

➖ Helemaal niks. Ook de stad is ons enorm bevallen. We gaan zeker terug en een zoektocht naar een ideaal tophotel is niet meer nodig, want dan wordt het sowieso NH!

➕ Gewoonweg alles! Ligging, comfort, hygiëne, het beste en meest uitgebreide ontbijtbuffet! Voor herhaling vatbaar!

  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank connyd997
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Victor v, General Manager van NH Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Beste Conny,

Graag wil ik u bedanken voor deze prachtige review. We doen onze uiterste best om u het beste ontbijt van Utrecht te bezorgen en om te horen dat dit het beste en meest uitgebreid ontbijtbuffet voor u was, is heerlijk om te lezen.

Ik ben blij om te horen dat uw zoektocht over is en we kunnen niet wachten om u weer te mogen ontvangen in NH Utrecht.


Met vriendelijke groet,
Victor van der Knaap

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van de buitenkant lijkt het hotel wat ouder, maar de entree en zeker de hotelkamers zijn prachtig. Ruim opgezet, een minibar met relatief normale prijzen, heerlijke douche en een leuk uitzicht over Utrecht. De roomservice die wij besteld hadden kwam snel en was lekker, grote porties.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Bedank Marahx
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Victor v, General Manager van NH Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Beste Marahx,

Wat heerlijk om te lezen dat u zo tevreden bent geweest met de service en faciliteiten die we aanbieden. Graag wil ik u bedanken voor de mooie complimenten over de lobby en de kamer.
Leuk om te horen ook dat u gebruikt heeft gemaakt van onze roomservice en hiervan heeft genoten.

Met vriendelijke groet,

Victor van der Knaap

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
15 mei 2018 beoordeeld

NH is een goed hotel, mooi design maar misschien voor sommigen wat kil. Enige minpunt: parkeerplaatsen zijn niet te reserveren en er ontbrak toch wat op het buffet (suikervrije dingen, grapefruit, ...)

  • Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank madirk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Victor v, General Manager van NH Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2018

Beste Madirk,

Wat fijn om te lezen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad. Graag wil ik u bedanken voor uw feedback over het ontbijt, dit zullen we zeker met ons meenemen en met ons team bespreken. Door middel van de feedback van onze gasten kunnen we onze services en faciliteiten verbeteren.

We kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen ontvangen.


Met vriendelijke groet,
Victor van der Knaap

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken