Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (967)
Beoordelingen filteren
967 resultaten
Waardering van reizigers
375
445
108
22
17
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
375
445
108
22
17
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
36 - 41 van 967 beoordelingen
Beoordeeld op 30 mei 2018

Super hotel!!! Vriendelijk personeel, fijne ruime kamers, goede hygiëne en een TOP locatie!!! Super verblijf gehad!!! Ik zou het iedereen aanbevelen als je nabij het centrum van Utrecht een hotel zoekt!

  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank Babs220
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Victor v, General Manager van NH Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Beste Babs220,

Graag wil ik u bedanken voor deze prachtige review en de mooie complimenten. Fijn om te lezen dat u het als een super verblijf heeft ervaren.
Ook is het is heerlijk om te zien dat u ons zou aanraden en we hopen zeker dat we u weer in de toekomst mogen ontvangen.


Met vriendelijke groet,

Victor van der Knaap

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 mei 2018

“Tophotel!”

➖ Helemaal niks. Ook de stad is ons enorm bevallen. We gaan zeker terug en een zoektocht naar een ideaal tophotel is niet meer nodig, want dan wordt het sowieso NH!

➕ Gewoonweg alles! Ligging, comfort, hygiëne, het beste en meest uitgebreide ontbijtbuffet! Voor herhaling vatbaar!

  • Verbleef: mei 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank connyd997
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Victor v, General Manager van NH Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Beste Conny,

Graag wil ik u bedanken voor deze prachtige review. We doen onze uiterste best om u het beste ontbijt van Utrecht te bezorgen en om te horen dat dit het beste en meest uitgebreid ontbijtbuffet voor u was, is heerlijk om te lezen.

Ik ben blij om te horen dat uw zoektocht over is en we kunnen niet wachten om u weer te mogen ontvangen in NH Utrecht.


Met vriendelijke groet,
Victor van der Knaap

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Van de buitenkant lijkt het hotel wat ouder, maar de entree en zeker de hotelkamers zijn prachtig. Ruim opgezet, een minibar met relatief normale prijzen, heerlijke douche en een leuk uitzicht over Utrecht. De roomservice die wij besteld hadden kwam snel en was lekker, grote porties.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Bedank Marahx
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Victor v, General Manager van NH Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Beste Marahx,

Wat heerlijk om te lezen dat u zo tevreden bent geweest met de service en faciliteiten die we aanbieden. Graag wil ik u bedanken voor de mooie complimenten over de lobby en de kamer.
Leuk om te horen ook dat u gebruikt heeft gemaakt van onze roomservice en hiervan heeft genoten.

Met vriendelijke groet,

Victor van der Knaap

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 mei 2018

NH is een goed hotel, mooi design maar misschien voor sommigen wat kil. Enige minpunt: parkeerplaatsen zijn niet te reserveren en er ontbrak toch wat op het buffet (suikervrije dingen, grapefruit, ...)

  • Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank madirk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Victor v, General Manager van NH Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2018

Beste Madirk,

Wat fijn om te lezen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad. Graag wil ik u bedanken voor uw feedback over het ontbijt, dit zullen we zeker met ons meenemen en met ons team bespreken. Door middel van de feedback van onze gasten kunnen we onze services en faciliteiten verbeteren.

We kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen ontvangen.


Met vriendelijke groet,
Victor van der Knaap

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 april 2018

Afgelopen vrijdag heerlijk wezen overnachten in het NH Utrecht, wij kunnen werkelijk nergens iets op aanmerken. Het personeel was super vriendelijk, de kamers waren schoon en het ontbijt was heerlijk. Wij verbleven op de 15e verdieping dus hadden ook een top uitzicht. Bij het inchecken kregen we ook nog te horen dat wij de Guest of the Day waren dus ook nog heerlijk in het zonnetje gezeten met een borrel van het NH. Wij raden dit hotel zeer zeker aan en bevindt zich ook nog eens op loopafstand van het centrum !

  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Melanie M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Victor v, General Manager van NH Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2018

Beste Melanie,

Wat heerlijk om te lezen dat u zo goede overnachting heeft gehad. Graag wil ik u bedanken voor de lieve woorden over het personeel.
Ik ben blij om te horen dat u heeft genoten om guest of the day te zijn en van de kamers.

We hopen u in de toekomst zeker nog een keer te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Victor van der Knaap

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken