25 mei 2018 beoordeeld

“Tophotel!”

➖ Helemaal niks. Ook de stad is ons enorm bevallen. We gaan zeker terug en een zoektocht naar een ideaal tophotel is niet meer nodig, want dan wordt het sowieso NH!

➕ Gewoonweg alles! Ligging, comfort, hygiëne, het beste en meest uitgebreide ontbijtbuffet! Voor herhaling vatbaar!

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Victor v, General Manager van NH Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2018

Beste Conny,

Graag wil ik u bedanken voor deze prachtige review. We doen onze uiterste best om u het beste ontbijt van Utrecht te bezorgen en om te horen dat dit het beste en meest uitgebreid ontbijtbuffet voor u was, is heerlijk om te lezen.

Ik ben blij om te horen dat uw zoektocht over is en we kunnen niet wachten om u weer te mogen ontvangen in NH Utrecht.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van de buitenkant lijkt het hotel wat ouder, maar de entree en zeker de hotelkamers zijn prachtig. Ruim opgezet, een minibar met relatief normale prijzen, heerlijke douche en een leuk uitzicht over Utrecht. De roomservice die wij besteld hadden kwam snel en was lekker, grote porties.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Victor v, General Manager van NH Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Beste Marahx,

Wat heerlijk om te lezen dat u zo tevreden bent geweest met de service en faciliteiten die we aanbieden. Graag wil ik u bedanken voor de mooie complimenten over de lobby en de kamer.
Leuk om te horen ook dat u gebruikt heeft gemaakt van onze roomservice en hiervan heeft genoten.

15 mei 2018 beoordeeld

NH is een goed hotel, mooi design maar misschien voor sommigen wat kil. Enige minpunt: parkeerplaatsen zijn niet te reserveren en er ontbrak toch wat op het buffet (suikervrije dingen, grapefruit, ...)

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Victor v, General Manager van NH Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2018

Beste Madirk,

Wat fijn om te lezen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad. Graag wil ik u bedanken voor uw feedback over het ontbijt, dit zullen we zeker met ons meenemen en met ons team bespreken. Door middel van de feedback van onze gasten kunnen we onze services en faciliteiten verbeteren.

We kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen ontvangen.

26 april 2018 beoordeeld

Afgelopen vrijdag heerlijk wezen overnachten in het NH Utrecht, wij kunnen werkelijk nergens iets op aanmerken. Het personeel was super vriendelijk, de kamers waren schoon en het ontbijt was heerlijk. Wij verbleven op de 15e verdieping dus hadden ook een top uitzicht. Bij het inchecken kregen we ook nog te horen dat wij de Guest of the Day waren dus ook nog heerlijk in het zonnetje gezeten met een borrel van het NH. Wij raden dit hotel zeer zeker aan en bevindt zich ook nog eens op loopafstand van het centrum !

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Victor v, General Manager van NH Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2018

Beste Melanie,

Wat heerlijk om te lezen dat u zo goede overnachting heeft gehad. Graag wil ik u bedanken voor de lieve woorden over het personeel.
Ik ben blij om te horen dat u heeft genoten om guest of the day te zijn en van de kamers.

We hopen u in de toekomst zeker nog een keer te mogen ontvangen.

18 april 2018 beoordeeld

We zijn in de afgelopen 3 jaar meerdere keren bij NH geweest. Elke keer is het top! Service, personeel, mooie schone kamers, ontbijt. We zijn echt fans geworden van NH. Afgelopen februari hebben we voor het eerst gebruik gemaakt van de late check out op zondag! GEWELDIG!

Afgelopen weekend hebben ze onze hoge verwachtingen niet alleen weer waargemaakt, maar zelfs weten te overtreffen. Bij de check-in werden we verrast met een upgrade naar een prachtige kamer! We kregen een voucher voor ontbijt, een voucher voor een hapje en een drankje in de bar en een schaal met allemaal heerlijke hapjes. GUEST OF THE DAY! Wij wisten nieteens dat dat bestond. Maar dit doen ze dus echt. Een beetje lucky. Een echte verrassing!

Wij hebben er heel erg van genoten.
Bedankt NH!

We kijken nu al uit naar ons volgende bezoek.
Naar welke locatie zullen we de volgende keer gaan?

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Victor v, General Manager van NH Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2018

Beste Tessa,

Met veel plezier heb ik uw positieve feedback gelezen. Deze draagt absoluut bij aan de motivatie van mijn team om dagelijks klaar te staan voor de voor ons zo belangrijke gasten.
Wat leuk om te lezen dat u een fan bent van NH en dat u onze accommodatie heeft gekozen voor uw recente overnachting.
We zijn daarom ook heel blij om te horen dat we niet alleen uw verwachtingen hebben waar gemaakt maar ook hebben overtroffen.

We kijken er zeker naar uit om u weer te mogen verwelkomen in een van onze NH Hotels wereldwijd.

Er zijn nog heel veel leuke NH Hotels in Nederland of buiten Nederland die u kunt bezoeken, ik kan u zeker Hotel NH Noordwijk Conference Centre Leeuwenhorst aanraden, het hotel bevindt zich dicht bij het strand en in een gebied met prachtige tulpenvelden.

Hotel Director