“Heerlijk gegeten in leuke sfeer”

KEEK (Kunst En Eerlijke Koffie)
Geclassificeerd als nr. 31 van 818 Restaurants in Utrecht
Keukens: Europees, Gezond
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Reserveringen
20 maart 2019 beoordeeld

Heerlijke biologische gerechten, vriendelijke bediening. Ruime kaart. Niet heel erg goedkoop, maar dat kan ook niet bij zulke mooie gerechten die met aandacht zijn klaargemaakt.

Datum van bezoek: maart 2019

17 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zondagochtend/middag hier een ontbijtje gedaan alvorens het Centraal Museum te bezoeken.

Gezellig tentje, lekkere koffie en heel vriendelijke bediening. Twee lekkere scones gegeten, een zoete en een hartige. Lekker, maar tikje prijzig.
Ook vond ik alle tafeltjes héél erg op elkaar staan. Met alle babies en honden her en der is dat wat krapjes. Knus, dat wel.
En desondanks toch een volgend bezoekje waard.

Datum van bezoek: maart 2019
21 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de drukte op zaterdag kregen we onze lunch vlot geserveerd. Heerlijke pompoensoep met een quiche en salade.

Datum van bezoek: januari 2019
14 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten: een kleine lunch met soep en twee boterhammen. Alles zelfgemaakt, vers en biologisch. Leuk opschrift met “no laptop please”: een pleidooi voor echt contact. Vriendelijk personeel. Hier kom ik zeker weer!

Datum van bezoek: november 2018
19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super zaak met heerlijke koffie en lunch. Vriendelijke bediening en aandacht voor details. Echt een aanrader!! Mij zien jullie zeker terug!!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die KEEK (Kunst En Eerlijke Koffie) bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In KEEK (Kunst En Eerlijke Koffie) geweest? Deel je ervaringen!