“Lunchen ”

Cafe De Vingerhoed
Geclassificeerd als nr. 62 van 830 Restaurants in Utrecht
Keukens: Nederlands
7 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was heel lekker. Qua prijs qualitijd was het super voor weinig geld een heerlijke lunch gehad top

Datum van bezoek: december 2018

14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdagavond, rond half 12 even een afzakkertje genomen. Het heeft een huiskamer gevoel mede door de spelletjes die er lagen en waar we gebruik van maakte. Vriendelijk bediening, we mochten verzoekjes indienen voor de muziek en kregen een schaaltje pinda’s van het huis.

Datum van bezoek: oktober 2018
4 oktober 2018 beoordeeld

leuk no-nonsense eetcafe. Een leuke kaart en goede biertjes. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel en gezellige "bruine" inrichting!

Datum van bezoek: september 2018
9 augustus 2018 beoordeeld

Na een enerverend bezoek aan het Centraal Museum strijken we neer bij De Vingerhoed voor de lunch. Het wordt een (huisgemaakte!) tonijnsalade. De Vingerhoed lijkt een simpel cafe met terras, maar blijkt een verrassend lekkere en originele lunch te serveren. Lekker brood erbij en we trakteren onszelf ook nog op een glas wijn erbij. Helemaal goed. Fijne bediening. Maar een minpunt, zoals overal: het stikt er van de rokers die het normaal vinden te roken terwijl om hun heen gegeten wordt. Heel apart.

Datum van bezoek: juni 2018
20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het terras, waar je hele mensenmassa's aan je voorbij ziet trekken, genoten van een lekker kopje koffie en een overdadig gevuld glas wijn. De bediening is vriendelijk en correct. Bij een bezoek aan het toilet werd ik attent gewaarschuwd voor de steile trap die ik af moest dalen om dat te bereiken. Het is er zeker niet duur.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Cafe De Vingerhoed bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Cafe De Vingerhoed geweest? Deel je ervaringen!