“Prima verjaardagsetentje”
Beoordeling van Humphrey's Utrecht

Humphrey's Utrecht
Geclassificeerd als nr. 7 van 30 Dessert in Utrecht
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Parijs uit de jaren ’20 is nog nooit zo dichtbij geweest! In de Utrechtse werfkelders onder het stadhuis vindt u de eerste ‘en rouge’ vestiging van Humphrey’s. Denk aan Perzische tapijten, rode banken en kroonluchters in deze prachtige gewelven. Samen met de uitstekende kwaliteit die u van Humphrey’s gewend bent en de gezelligheid van Utrecht is het een waar genot om hier te dineren. Kom snel en beoordeel zelf onze prachtige vestiging in Utrecht!
16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zijn 6-en heerlijk gegeten voor mijn verjaardag. Wat zou handig is met de verschillende eters en wat ze wel/niet lusten is dat het 3 gangenmenu voldoende keuze voor iedereen biedt. Vlotte bediening en eten kwam in een prima tempo door. Kortom, gezellig avondje uit.

Datum van bezoek: januari 2019
HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2019

25 januari 2019 beoordeeld

De start was prima met een garnalencocktail met zeer veel Hollandse garnalen. Hoofdgerecht was een spies. Was goed, maar wel zoals verwacht was de varkenshaas te veel doorbakken. Het dessert, tiramisu, was voortreffelijk. Goede bediening.

Datum van bezoek: januari 2019
HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2019

26 november 2018 beoordeeld

Het restaurant zelf is niet gemakkelijk te vinden zo aan het eind van de gracht. Maar als je dan eenmaal de trap af bent kom je in een s-c-h-i-t-t-e-r-e-n-d restaurant dat in meerdere gewelven gevestigd is. Bediening vlot en door meerdere personen tegelijk, ofwel goed op elkaar ingespeeld. Snel al een plateautje met brood, olie en boter terwijl de wijn net geserveerd is. Kozen voor het 3 gangen menu en alle gerechten waren prima verzorgd. Als voorgerecht carpaccio en mosselen in aziatische saus. Hoofdgerecht sukade vlees en vlees spies en als toetje tiramisu met bolletje ijs. Alle gerechten prima verzorgd en vlees ook errug goed.

Datum van bezoek: april 2018
HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 november 2018

Bedankt voor uw mooie recensie, wat fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Wij hopen u nog eens bij ons te mogen begroeten.

24 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

we waren met 6 om hier te eten. het begon goed redelijk vlot bestellen en eten ondanks dat het echt vol zat. Het eten is er prima het 3 gangen menu zeer betaalbaar. Alleen als we aan het hoofdgerecht zitten bestel ik wat compote en frietjes bij. Als er een half schaaltje compote neer gezet word bestellen we ook nog wat te drinken. de frietjes komen nooit. Als ons dessert er is nog geen drinken. ik hoef dan ook niet meer wijn is lekker bij het eten en niet bij dessert. 2 van ons willen nog een pils. als we er een half uur later om vragen komen ze gelijk, ze stonden al een poosje klaar. geen slecht restaurant. maar te slordig dat hoort niet. wat je vraagt hoor je te krijgen

Datum van bezoek: november 2018

Bedankt voor uw feedback. Fijn om te lezen dat het eten naar wens is geweest. Het is uiteraard niet de bedoeling dat u zo lang moet wachten op uw bestelling. Wij zullen dit intern bespreken om dit in de toekomst te kunnen verbeteren.

6 november 2018 beoordeeld

Hartelijk ontvangen, wel een groot en druk restaurant maar door de indeling heb je het gevoel dat je juist in een klein restaurant bent.
Vriendelijk personeel. Met uitzondering van het dessert heerlijk gegeten. Het dessert Brioche met vanillesaus was nogal smakeloos. Maar verder genoeg redenen om terug te keren

Datum van bezoek: november 2018
HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2018

Reizigers die Humphrey's Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Humphrey's Utrecht geweest? Deel je ervaringen!