“Mooie locatie in hart van Utrecht”
Beoordeling van Humphrey's Utrecht

Humphrey's Utrecht
Geclassificeerd als nr. 7 van 30 Dessert in Utrecht
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Parijs uit de jaren ’20 is nog nooit zo dichtbij geweest! In de Utrechtse werfkelders onder het stadhuis vindt u de eerste ‘en rouge’ vestiging van Humphrey’s. Denk aan Perzische tapijten, rode banken en kroonluchters in deze prachtige gewelven. Samen met de uitstekende kwaliteit die u van Humphrey’s gewend bent en de gezelligheid van Utrecht is het een waar genot om hier te dineren. Kom snel en beoordeel zelf onze prachtige vestiging in Utrecht!
6 november 2018 beoordeeld

Hartelijk ontvangen, wel een groot en druk restaurant maar door de indeling heb je het gevoel dat je juist in een klein restaurant bent.
Vriendelijk personeel. Met uitzondering van het dessert heerlijk gegeten. Het dessert Brioche met vanillesaus was nogal smakeloos. Maar verder genoeg redenen om terug te keren

Datum van bezoek: november 2018
HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 november 2018

Bedankt voor uw recensie.

22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op een van de leukste plekjes in Utrecht !
Erg mooi restaurant ... een aanrader !
Is groot maar gezellig.

Datum van bezoek: december 2017
HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2018

Bedankt voor uw recensie, fijn om te lezen dat u ons aan zou raden.

15 oktober 2018 beoordeeld

Driegangenmenu!
Ruime gevarieerde keuze aan gerechten! Lekker broodje vooraf! Vriendelijk personeel
Hele grote zaak, maar je zit erg privé! Tafels staan gepast van elkaar af zodat je veel privacy hebt! Leuke kaart! Mooie warme sfeervolle inrichting!

Datum van bezoek: oktober 2018
HumphreysBeheer, Guest Relations Manager van Humphrey's Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2018

Bedankt voor je recensie, en nog gefeliciteerd met je trouwdag. Fijn om te lezen dat jullie een leuke avond hebben gehad.

14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervolle inrichting aan een van de grachten van Utrecht. Eten was meer dan genoeg grote porties. Vriendelijke jonge bediening. Als voorgerecht had ik mosselen een tip voor de bediening, een schaaltje voor de schelpen en een vochtig doekje voor de handen zou prettig zijn. Aanrader de alcoholvrije Mojito

Datum van bezoek: oktober 2018

Bedankt voor je tip! Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest.

6 oktober 2018 beoordeeld

Ik ben nog steeds onder de indruk. Een soort van verstopt, helemaal ondergronds, bevindt zich dit prachtige en grote restaurant. Het was enorm druk, praktisch volgeboekt en dan kwamen wij met een grote groep (ruim 50 man) ook nog even eten. We hadden een 3-gangen keuzemenu. Alles was perfect geregeld. Een geoliede machine. Eten was heel goed, de bediening erg vriendelijk en spontaan. Niks was teveel. We hebben echt enorm genoten. Kom zeker een keertje terug.

Datum van bezoek: september 2018

Bedankt voor je recensie, fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Wij hopen je snel weer eens bij ons te begroeten.

Reizigers die Humphrey's Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Humphrey's Utrecht geweest? Deel je ervaringen!