“Heel lekkere steaks! ”

Los Argentinos
Geclassificeerd als nr. 118 van 818 Restaurants in Utrecht
Keukens: Argentijns
Dineropties: Diner, Reserveringen
Beschrijving: Genieten van de Argentijnse keuken? Dat doe je bij Argentijns restaurant Los Argentinos in Utrecht. Specialiteit van het huis zijn grillgerechten met heerlijke steaks en ribs. Los Argentinos gebruikt hiervoor het beste, pure Argentijnse rundvlees van de pampa's. Dit vlees is niet ingevroren geweest en heeft nog die typische smaak waar de runderen van de uitgestrekte pampa zo bekend om staan! Het prachtige stuk vlees op je bord is bereid op authentieke wijze en gegrild naar je eigen smaak: rare, medium of doorbakken. Voor de liefhebbers zijn er ook heerlijke vis- of vegetarische gerechten. Op de uitgebreide wijnkaart staan wijnen die je gerechten uitstekend begeleiden. Bij mooi weer kun je ook heerlijk op het terras aan het water zitten. Voor groepen hebben wij een aparte zaal! (vooraf reserveren!) Geopend op maandag t/m zondag vanaf 17.00 uur Betaalwijze: Contant, Pin, Mastercard, Visacard en American Express
16 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele lekker steaks en andere vleesgerechten. Lekkere betaalbare wijnen! Goeie, vriendelijke service. Aanrader!

Datum van bezoek: maart 2019

23 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

TOPPIE YAARTJE ik ben er nog niet geweest maar oke hdhdbdjksbdhdjhebdjjwnfbjdjdjjrnfnksjenfjjdjfn waarom moet het zo lang

Datum van bezoek: februari 2019
2 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een avond op stap met mijn vrouw en besloten hier te gaan eten. Aankleding is minimaal weinig sfeer, maar we dachten ach...als het eten goed is maken we het zelf wel gezellig.

Helaas was ditnook een teleurstelling. Prima dat een stuk vlees niet goed klaar gemaakt is,maar dat gooi je dan niet 'nog even ' opnieuw op de grill. Vervolgens omtstaat er met de baas een hele discussie over wat een medium stuk vlees inhoud. (Discussie met een klant met horicaachtergrond isnniet hamdig...en discussie met klanten om maar je gelijk te halen is zeker niet handig!)

Het vlees stond weer op taffel maarinmiddels waren de bijgerechten koud geworden. Snel alles opgegeten en nagerecht gegeten waarna we snel in onvrede vertrokken. Werd weinig tot niets aan gedaan om dit ook maar enigsinds recht te zetten.

Datum van bezoek: december 2018
26 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt leuk restaurantje, erg vriendelijk. Vlotte bediening. Overheerlijke Ossenhaas gegeten. 1 minpuntje te melden. Ma t hoofdgerecht wilde we even wachten net t nagerecht, maar om de 2 minuten stond er bediening aan tafel of we t al wisten. Dat vond ik persoonlijk een storende factor. Alsof ze ons weg wilde hebben. Had graag nog even gewacht met t nagerecht, maar voelde me echt opgejaagd op dat moment.

Datum van bezoek: december 2018
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt lekker gegeten. Voldoende keuze en goede ambiance. Ligging aan de gracht blijft bijzonder.
Ossehaas was echt heerlijk. Chimichurri vind ik niet altijd bijzonder, maar dit potje heb ik bijna leeggelepeld.
Wel redelijk aan de prijs als je voor-, hoofd- en nagerecht pakt

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Los Argentinos bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Nieuwegein, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Los Argentinos geweest? Deel je ervaringen!