“Heerlijke Ossenhaas ”

Los Argentinos
Geclassificeerd als nr. 119 van 817 Restaurants in Utrecht
Keukens: Argentijns
Dineropties: Diner, Reserveringen
Beschrijving: Genieten van de Argentijnse keuken? Dat doe je bij Argentijns restaurant Los Argentinos in Utrecht. Specialiteit van het huis zijn grillgerechten met heerlijke steaks en ribs. Los Argentinos gebruikt hiervoor het beste, pure Argentijnse rundvlees van de pampa's. Dit vlees is niet ingevroren geweest en heeft nog die typische smaak waar de runderen van de uitgestrekte pampa zo bekend om staan! Het prachtige stuk vlees op je bord is bereid op authentieke wijze en gegrild naar je eigen smaak: rare, medium of doorbakken. Voor de liefhebbers zijn er ook heerlijke vis- of vegetarische gerechten. Op de uitgebreide wijnkaart staan wijnen die je gerechten uitstekend begeleiden. Bij mooi weer kun je ook heerlijk op het terras aan het water zitten. Voor groepen hebben wij een aparte zaal! (vooraf reserveren!) Geopend op maandag t/m zondag vanaf 17.00 uur Betaalwijze: Contant, Pin, Mastercard, Visacard en American Express
26 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt leuk restaurantje, erg vriendelijk. Vlotte bediening. Overheerlijke Ossenhaas gegeten. 1 minpuntje te melden. Ma t hoofdgerecht wilde we even wachten net t nagerecht, maar om de 2 minuten stond er bediening aan tafel of we t al wisten. Dat vond ik persoonlijk een storende factor. Alsof ze ons weg wilde hebben. Had graag nog even gewacht met t nagerecht, maar voelde me echt opgejaagd op dat moment.

Datum van bezoek: december 2018

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt lekker gegeten. Voldoende keuze en goede ambiance. Ligging aan de gracht blijft bijzonder.
Ossehaas was echt heerlijk. Chimichurri vind ik niet altijd bijzonder, maar dit potje heb ik bijna leeggelepeld.
Wel redelijk aan de prijs als je voor-, hoofd- en nagerecht pakt

17 augustus 2018 beoordeeld

Los Argentinos zit op een mooie locatie aan de gracht. Het eten was prima maar niet onderscheidend, zat keuze aan vlees maar het mist enige finesse. De bediening was goed aanwezig maar miste duidelijk ervaring en deed hierdoor alleen het minimale.
Wat betreft de inrichting. Deze is mooi en lekker ruim enige aanbevling is kijken naar de akoestiek. Deze kan vel beter.

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte bediening. Luisterde niet. Lang gewacht op slecht vlees (vroegen niet hoe we onze entrecote wilden) en met drie stukjes groenten erg matig. Saus uit oakje. Ruimden al af voordat we weg waren. En nog goed aan de prijs ook. Erg jammer.
Niet goed dus.

19 juni 2018 beoordeeld

Gezellige sfeervol steakhouse met een goed menu en een vriendelijke vlotte bediening
Wij hebben Spareribs gegegeten en deze waren uitstekend en goed van smaak

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Los Argentinos bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Nieuwegein, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Los Argentinos geweest? Deel je ervaringen!