“Mwa...”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige entourage, mooie binnentuin, genoeg plek voor grote groepen. MAAR...het eten vond ik flauw van smaak. De pizza had erg veel onbelegde deegrand en alleen met olie, zout en peper kon ik wat smaak aanbrengen. Jammer want het leek een heerlijke pizza, nl. spinazie, geitenkaas, pompoen en pijnboompitten! Mijn vriendinnen hadden pasta waarvan ze het merendeel om dezelfde reden hebben laten staan. Helaas twee jaar eerder hadden we hier een heel andere ervaring!

24 mei 2018 beoordeeld

Op een doodgewone dag, vroeg in de avond, zat het hier behoorlijk vol. Een goed teken altijd. De bediening was vlot en vriendelijk, de grote plank met allerlei hapjes heel smakelijk.
Eén minpuntje: de trend om alles wat minder zout te maken, is hier nog niet helemaal bekend. Alles was lekker hoor, maar wat minder zout zou het zéker zo lekker geweest zijn. En nét wat gezonder. Tip?

21 mei 2018 beoordeeld

Dit is een perfect restaurant voor als je voor niet teveel geld toch lekker wilt eten. Prijs/kwaliteit verhouding dus goed. Verwacht ook niet teveel hoogstaands, maar wat gereserveerd wordt, is altijd lekker! Wat mij betreft te grote porties, terwijl ik geen kleine eter ben. Vriendelijk personeel. Enige nadeel vind ik zelf de open keuken; hoewel dit wel leuk is qua sfeer, kan je al je kleren in de was gooien.

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voordat we aan onze stadswandeling in Utrecht begonnen zijn we met 5 personen gaan lunchen. Fantastisch weer, en we zaten bij het open raam in de zon met af en lekker zuchtje wind.
Menukaart biedt van alles, maar wij kozen allemaal de combi-plate Mercato.
Een soort tapas, zowel vis als vlees, geserveerd op een plankje met toost, cracker, en verrassende nootjes. Het bleek een uitstekende keus, we hebben heerlijk gegeten op een gezellige locatie.

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zag er erg leuk uit maar heel veel lawaai,drankje besteld maar kwam niet bestelling was weg voorgerechr duurde ook erg lang maar was wel erg lekker tussen vooe en hoofd gerecht zat ook heeeel veel tijd hoofdgerecht van mijn man was niet lekker te door gebakken en veel te veel doperwten van mij was het wel oke maar geen 2de keer meer voor ons

Reizigers die De Markt bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In De Markt geweest? Deel je ervaringen!