“Goed eten, vlotte bediening, uitgebreide drankkeuze.”

American Steakhouse Broadway
Een tafel reserveren
di 21-5
20:00
Geclassificeerd als nr. 16 van 817 Restaurants in Utrecht
Keukens: Amerikaans, Barbecue, Steakhouse, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Lange Elisabethstraat Mariaplaats
Beschrijving: Een stukje New York in hartje Utrecht! Utrecht heeft een bijzonder en bezienswaardig centrum, dat grotendeels nog door singels wordt omringd. Van noord naar zuid loopt de Oudegracht die uniek is vanwege zijn werven, lage kades waarop de werfkelders van de huizen aan de gracht uitkomen. In een van deze middeleeuwse werfkelders creëert Broadway American Steakhouse al bijna 25 jaar een stukje New York in hartje Utrecht. Ons restaurant, op een steenworp afstand van de Domtoren, bestaat uit 2 ruime en gezellige werfkelders, elk voorzien van authentieke taferelen uit New York’s beroemde theatergebied Broadway. Bij mooi weer kunt u uitstekend terecht op ons grote werfterras, direct aan het water. Terwijl u geniet van onze prime quality steaks, spareribs of heerlijk gegrilde vis, ziet u het Utrechtse grachtenleven aan u voorbij gaan. Het levert een dagelijks kleurig spektakel op van roeiboten, kano’s, waterfietsen en rondvaartboten. Broadway American Steakhouse is dé ideale uitvalsbasis voor diverse gelegenheden. Na het winkelen in de gevarieerde binnenstad of het bezichtigen van de diverse historische bezienswaardigheden is er niets leukers dan na te genieten in ons restaurant. Tevens is Broadway American Steakhouse de perfecte plek voor de start van een gezellig avondje uit: of u nu van plan bent om een Utrechtse kroegentocht te houden of een musical te bekijken, op ieder gewenst tijdstip kunt u bij ons terecht voor een heerlijke maaltijd. Ook zakengasten zijn bij ons van harte welkom, de Jaarbeurs en de diverse kantoorgebieden liggen op luttele minuten loopafstand. Voor ieder wat wils bij Broadway American Steakhouse!
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatst heb ik hier gegeten met een goede vriend van me die een echte vleesliefhebber is. Beide hebben we heerlijk gegeten. De kwaliteit van het vlees is goed, evenals de porties. De bediening is alert en snel. Wat het eten ook leuk maakt hier zijn de Amerikaanse (maar ook Nederlandse) speciaalbiertjes die je niet zomaar overal tegenkomt.

8 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke ossenhaas gegeten! Mijn tafelgenoot had de bekende spareribs en deze zijn voor een reden zo bekend! Goede, vriendelijke bediening die graag voor je klaarstaan! Ik kom hier zeker terug. Aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
6 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we pas een kwartier vantevoren via the fors gereserveerd hadden, was deze niet doorgekomen. We konden wel eten aan de bar, geen probleem. Hartelijke bediening en een heerlijke entrecote. Het was een super ontspannen en gezellig etentje.

Datum van bezoek: april 2019
27 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Recensies waren goed op TripAdvisor dus er voor gekozen om hier te gaan eten. Ik had entrecote en zalm. De entrecote wilde ik medium, maar kreeg ik hem rare. De zalm was ook aan de rauwe kant. Een deel niet opgegeten. Mijn vriend had een mix grill. Zat weinig smaak aan. Vlees was niet gekruid.
Restaurant ziet er gezellig en leuk uitgericht uit. Wel super druk en veel geluid.

26 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere steak gegeten. Prima bediening , erg vriendelijk ondanks de drukte. Ook de oreo taart is zeker een aanrader. Verder gewoon standaard , wil je een lekker stuk vlees eten kan je hier prima terecht. Jammer dat er een kat binnen loopt , ivm allergie.

Reizigers die American Steakhouse Broadway bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In American Steakhouse Broadway geweest? Deel je ervaringen!