“Gouwe ouwe”

American Steakhouse Broadway
Reserveren met
American Steakhouse Broadway is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 17 van 808 Restaurants in Utrecht
Keukens: Amerikaans, Barbecue, Steakhouse, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Lange Elisabethstraat Mariaplaats
Beschrijving: Een stukje New York in hartje Utrecht! Utrecht heeft een bijzonder en bezienswaardig centrum, dat grotendeels nog door singels wordt omringd. Van noord naar zuid loopt de Oudegracht die uniek is vanwege zijn werven, lage kades waarop de werfkelders van de huizen aan de gracht uitkomen. In een van deze middeleeuwse werfkelders creëert Broadway American Steakhouse al bijna 25 jaar een stukje New York in hartje Utrecht. Ons restaurant, op een steenworp afstand van de Domtoren, bestaat uit 2 ruime en gezellige werfkelders, elk voorzien van authentieke taferelen uit New York’s beroemde theatergebied Broadway. Bij mooi weer kunt u uitstekend terecht op ons grote werfterras, direct aan het water. Terwijl u geniet van onze prime quality steaks, spareribs of heerlijk gegrilde vis, ziet u het Utrechtse grachtenleven aan u voorbij gaan. Het levert een dagelijks kleurig spektakel op van roeiboten, kano’s, waterfietsen en rondvaartboten. Broadway American Steakhouse is dé ideale uitvalsbasis voor diverse gelegenheden. Na het winkelen in de gevarieerde binnenstad of het bezichtigen van de diverse historische bezienswaardigheden is er niets leukers dan na te genieten in ons restaurant. Tevens is Broadway American Steakhouse de perfecte plek voor de start van een gezellig avondje uit: of u nu van plan bent om een Utrechtse kroegentocht te houden of een musical te bekijken, op ieder gewenst tijdstip kunt u bij ons terecht voor een heerlijke maaltijd. Ook zakengasten zijn bij ons van harte welkom, de Jaarbeurs en de diverse kantoorgebieden liggen op luttele minuten loopafstand. Voor ieder wat wils bij Broadway American Steakhouse!
3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen al het simpele feit dat dit restaurant al meer dan dertig jaar-voor zover ik weet- zit, zegt genoeg

Datum van bezoek: september 2018

22 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik hebben hier de zoete spareribs gegeten, erg lekker en héel mals! Persoonlijk vonden wij het minder dat het restaurant onder de grond zit en er dus geen raam/licht inval is, volgende keer zouden wij dan op het terras gaan zitten met goed weer :)

19 februari 2019 beoordeeld

Het is altijd maar afwachten wat je krijgt in een restaurant dat spare-ribs en dergelijke serveert, maar dit was verrassend goed. Lekker vlees, goed bereid, goede keus en een lekkere ambiance in de werfkelder. Door de vorm van de kelder kan het luidruchtig zijn.

18 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden een tijdje terug hier wezen eten. Ribs zijn top, vallen netjes van het bot maar heeft nog een goede bite. Kip is ook echt een aanrader. Kom hier graag nog eens terug.

15 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier zonder reservering op zondag. Er was nog plek en kregen meteen een tafel met meerdere dranken kaarten.

Vervolgens brood en de gewone kaart. Gekozen voor een voor en hoofdgerecht. Begonnen met de chickenwings, deze hadden wat meer kip mogen zijn en een minder dikke paneer laag.

Als hoofdgerecht de all star spareribs. De eerste kruidige waren heerlijk. De 2e zoete waren een beetje smaakloos en de 3e zeer pittig. De friet erbij was aan de korte kant gebakken daardoor vrij slap.

De bediening deed haar best om het goed te doen. Alleen de jongens achter de bar waren aan het klooien met elkaar. Niet echt handig als je een paar meter van je gasten staat

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die American Steakhouse Broadway bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In American Steakhouse Broadway geweest? Deel je ervaringen!